La Muzică și Desen nu se acordă importanța cuvenită, potrivit unui raport al ISJ Buzău / Interesul pentru aprofundarea şi dezvoltarea unor discipline la care se dă examen influenţează substanţial şi ofertele care vizează domenii noi de studiu din zona artistică

Foto: Pixabay.com

La disciplinele din domeniul artelor nu se acordă importanța cuvenită, se arată într-un document publicat de Inspectoratul Școlar Județean Buzău. Este vorba despre raportul privind Starea învățământului buzoian în anul școlar 2023-2024. Conform sursei citate, interesul pentru aprofundarea şi dezvoltarea unor discipline la care se dă examen influenţează substanţial şi ofertele care vizează domenii noi de studiu din zona artistică şi culturală.

Inspectoratul Școlar Județean Buzău a identificat următoarele puncte slabe:

Documentul publicat de Inspectoratul Școlar Județean Buzău poate fi consultat mai jos:

Calendarul evaluării naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a, în anul școlar 2024-2025
Calendarul examenului național de bacalaureat – Sesiunea iunie-iulie 2025:

30 iunie 2025: ⁠Afișarea rezultatelor finale

23-24 iunie 2025: Vizualizarea lucrărilor scrise și depunerea contestațiilor

Citește și:
La Limba română, planificările calendaristice ale profesorilor neglijează programele școlare – raport al ISJ Buzău / La liceu, programele școlare nu sunt actualizate în concordanţă cu reforma curriculară realizată deja la gimnaziu
Lecțiile de la socio-umane sunt „sufocate”, uneori, de prea multă informație în detrimentul esențializării, potrivit Inspectoratului Școlar Județean Buzău – document
Profesorii necalificați și unii debutanți de Informatică și TIC au dificultăți în înțelegerea și aplicarea programelor școlare, potrivit unui raport al ISJ Buzău
Supraîncărcarea profesorilor de la profesional și tehnic cu sarcini şi activităţi care nu sunt remunerate – amenințare identificată de ISJ Buzău
Imposibilitatea încadrării cu profesori titulari de Matematică în școlile izolate, cu efective mici de elevi – amenințare semnalată de ISJ Buzău
La Matematică, mulți profesori nu verifică temele date elevilor și nu sunt respectate normele de evaluare și notare – raport al Inspectoratului Școlar Județean Buzău
Pregătirea necorespunzătoare a profesorilor debutanți din punct de vedere psihopedagogic – amenințare identificată de Inspectoratul Școlar Buzău
Exit mobile version