IT-iști clujeni de la Universitatea Tehnică au dezvoltat programul care percepe realitatea pentru Volkswagenul fără șofer

136 de vizualizări
Sursa: Volkswagen
O echipă de specialiști în IT de la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca (UTCN) a dezvoltat sistemul de percepție al unui autovehicul autonom realizat de un consorțiu condus de Volkswagen.

Cercetarea a avut loc în cadrul unui proiect european, care a implicat și IBM, Universitatea Tehnică din Praga și Școala Politehnică Federală din Zurich, pe lângă producătorul de mașini și universitatea clujeană.

 

Foto: Volkswagen


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Topul liceelor din București preferate de elevii de clasa a VIII-a: în 2024 Colegiul Național Bilingv ”George Coșbuc” nu mai e pe podium, față de 2023 – raport CMBRAE

Colegiile Naționale ”I. L. Caragiale”, “Gheorghe Lazăr” și ”Iulia Hasdeu” ocupă primele 3 locuri în preferințele elevilor în topul liceelor la nivelul municipiului București, potrivit studiului privind opțiunile școlare și…
Vezi articolul

VIDEO Ministrul Sorin Cîmpeanu, despre trecerea școlilor în online: Resping categoric acea fugă de răspundere manifestată de unii directori / O decizie centralizată nu poate fi luată tocmai din cauza condițiilor diferite între cele 17.632 de școli

Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, a susținut o conferință de presă luni, în urma întâlnirii pe care a avut-o cu inspectoratele școlare județene. El a explicat că, în momentul de față,…
Vezi articolul

Dezbatere online World Vision România - Edupedu.ro

VIDEO Dezbaterea Viitorul este al copiilor – Raluca Turcan: 36,3% dintre copii sunt în risc sever de sărăcie, rata deprivării materiale a crescut / Mihaela Nabăr, World Vision: 54% dintre copii ne spun că nu au fost consultați deloc privind deciziile luate în pandemie

Care este realitatea în România în ceea ce privește implicarea copiilor în luarea deciziilor care îi privesc? Care sunt rezultatele celei mai noi analize cu privire la participarea elevilor în…
Vezi articolul