Profesori din învățământul vocațional cer o reglementare în acest domeniu, pentru desfășurarea orelor online. “Are cineva vreun interes să afle că se îmbolnăvesc profesorii de instrument pentru că lecțiile individuale nu se pot desfășura cu masca și respectând măsurile de protecție?”, întreabă Ioana Turcu, care predă la Colegiul Național de Muzică “George Enescu” din București.
Profesoara acuză că “toată lumea discută despre educație. Toată lumea știe ce trebuie făcut, desfăcut, reformat, deformat etc… Toată lumea are o opinie. Se fac planuri, se trimit ordine, se dezbat soluții de optimizare. Nimeni, dar absolut nimeni nu pomenește ceva despre învățământul vocațional.”
Textul integral semnat de Ioana Turcu și publicat pe pagina sa de Facebook:
“Toată lumea discută despre educație. Toată lumea știe ce trebuie făcut, desfăcut, reformat, deformat etc… Toată lumea are o opinie. Se fac planuri, se trimit ordine, se dezbat soluții de optimizare.
Nimeni, dar absolut nimeni nu pomenește ceva despre învățământul vocațional. Chiar nu prezintă interes. Are cineva vreun interes să afle că se îmbolnăvesc profesorii de instrument pentru că lecțiile individuale nu se pot desfășura cu masca și respectând măsurile de protecție? Nu!
Are cineva intenția să reglementeze cumva predarea exclusiv online pentru aceste discipline? Nu!
Doamna ministru s-a exprimat doar despre orele de educație muzicală, să se renunțe la cântat și să se facă audiții. Minunat!
Dar noi, cei care predăm instrumente muzicale, ce să facem? Printre atâtea probleme cu care se confruntă acum sistemul educațional e greu de presupus că se va mai gândi cineva la noi. Nu s-au gândit nici înainte de pandemie, ne-au lăsat 30 de ani la mâna unor impostori și a unor mafioți al căror unic interes au fost olimpiadele și titularizările (vile, mașini, plicul și taxele de mii de euro cerute pentru premii și posturi).
Toată lumea știa ce se întâmplă și nimeni nu a protestat, i-ați lăsat să facă ce au vrut, să-și bată joc de tot ce le-a stat în calea interesului personal. Acum am rămas tot la mâna lor. Când viețile ne sunt în pericol. Și acum tăcem?”
Profesoara acuză că “toată lumea discută despre educație. Toată lumea știe ce trebuie făcut, desfăcut, reformat, deformat etc… Toată lumea are o opinie. Se fac planuri, se trimit ordine, se dezbat soluții de optimizare. Nimeni, dar absolut nimeni nu pomenește ceva despre învățământul vocațional”.