Un studiu realizat în rândul unui număr de aproape 4.000 de părinți arată că aceștia se așteaptă ca educația online să persiste, într-o formă sau alta, după sfârșitul perioadei de învățare la distanță. Aproape trei sferturi dintre respondenți studiului realizat de organizația SuperTeach și Open-I Research, citat de Agerpres, cred că instrumentele online vor fi de ajutor în situații excepționale și peste jumătate cred că instrumentele online vor fi de ajutor pentru realizarea proiectelor școlare în echipă.
Potrivit realizatorilor, studiul a fost realizat online pe un eșantion de 3.847 de părinți din țară, în perioada 3-7 mai.
Studiul arată, între altele că:
- Întrebaţi în ce parte a procesului de învăţământ cred că ar fi utilă introducerea instrumentelor online atunci când copiii vor reveni la şcoală, 71% dintre respondenţi au răspuns că acestea ar ajuta în mare măsură în situaţii excepţionale: ninsoare, epidemii, când se organizează secţii de vot, a afirmat Nica. 23% sunt de părere că instrumentele online ar ajuta în procesul de predare în situaţii excepţionale într-o mică măsură.
- Coordonarea lucrului în echipă pentru realizarea proiectelor: 53% dintre cei chestionaţi cred că instrumentele online ar ajuta într-o mare măsură, iar 34% – într-o mică măsură.
- Coordonarea temelor: 49% dintre părinţi au opinat că ar ajuta într-o mare măsură, iar 40% – într-o mică măsură.
- Procesul de predare: 45% dintre respondenţi consideră că instrumentele online ar ajuta într-o mare măsură, iar 33% – într-o mică măsură.
Foto: Freepik.com
2 comments
Bună ziua ! Din păcate nu toată lumea poseda un calculator cu net pe el și nici cunoștințe de a folosi acest obiect. Ce se întâmplă copiilor care aparțin acestui grup ?