Înscrieri deschise la dezbaterea pe ROFUIP 2024 și Statutul Elevului, organizată de Ministerul Educației miercuri, 3 iulie, ora 11:00. Întâlnirea are loc online, fiecare participant poate vorbi cel mult 6 minute

0 vizualizări
Ministerul Educației anunță că organizează în data de 3 iulie 2024, ora 11:00, în sistem de videoconferință, o ședință în care va avea loc dezbaterea publică a două proiecte de ordin de ministru. Este vorba despre Regulamentul-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar – ROFUIP 2024 și Statutul Elevului. Recent instituția a anunțat că dezbaterea publică se prelungește până pe 5 iulie pentru aceste acte normative.

Se pot înscrie pentru a lua parte la dezbatere (în limita a 100 de participanți), în sistem online (videoconferință), toți cei interesați de optimizarea acestor proiecte: persoane fizice și juridice, organizații non-guvernamentale/ale societății civile, asociații profesionale, reprezentanți ai instituțiilor publice cu atribuții în domeniu, reprezentanți ai presei, potrivit Ministerului Educației.

Până luni, 1 iulie, la ora publicării acestui articol, Ministerul Educației nu a pus acest anunț nici pe Facebook, unde comunică frecvent, nici pe grupul de presă al jurnaliștilor acreditați.

Înscrierea se poate face trimițând o solicitare la dezbateripublice@edu.gov.ro, până în data de 2 iulie 2024, ora 18:30.

Solicitarea trebuie să cuprindă: numele și prenumele participantului/reprezentantului legal, după caz, organizația pe care o reprezintă, numărul de telefon, adresa de e-mail pe care se dorește comunicarea link-ului de conectare, precum și confirmarea participării la dezbatere.

De asemenea, persoanele interesate să-și prezinte verbal propunerile în cadrul ședinței publice sunt rugate să precizeze clar acest lucru în mesajul trimis pe adresa de e-mail anterior menționată.

Propunerile se vor trimite în scris, în format electronic (word/pdf), cu specificarea secțiunilor, capitolelor, articolelor din proiectele de acte normative supuse dezbaterii, prin formularul anexat, și se vor transmite la adresa de e-mail dezbateripublice@edu.gov.ro, până la data 2 iulie 2024, ora 18:30, mai scrie Ministerul Educației.

Pentru susținerea propunerilor/punctelor de vedere, persoanele înscrise la cuvânt vor avea la dispoziție 3 minute. În situația în care propunerile formulate sunt semnificative sub raportul conținutului, timpul dedicat susținerii acestora poate fi prelungit, o singură dată, cu încă 3 minute, de către coordonatorul/moderatorul ședinței publice”, se mai arată în anunț.

Articol în curs de actualizare


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Bibliotecile publice pot aplica până la 31 ianuarie 2024 pentru runda a doua a programului de digitalizare, prin fonduri PNRR, în valoare de peste 16 milioane de euro. În județele unde nu există un consorțiu, bibliotecile se pot conecta la unele deja existente

Bibliotecile publice au termen până pe 31 ianuarie 2024 să aplice în cadrul celui de-al doilea apel pentru digitalizarea bibliotecilor publice lansat de Ministerul Cercetării în octombrie anul trecut. Suma…
Vezi articolul

Vaccinarea cu doza trei împotriva Covid-19, care începe pe 28 septembrie, este “ferm recomandată” angajaților din învățământ / Pentru jumătate dintre profesori, a trecut perioada de așteptare de șase luni

Personalul din învățământ se numără printre categoriile de persoane pentru care este “ferm recomandată” a treia doză de vaccin împotriva Covid-19, care va putea fi administrată începând de marți, 28…
Vezi articolul