Proiectul SuperTeach este realizat cu sprijinul Telekom Romania

Conferința online SuperTeach începe de la ora 09:30. Agenda completă: Revoluția mentalităților – Predarea și învățarea în secolul 21 / Eveniment realizat cu sprijinul Telekom Romania, partener media – Edupedu.ro

1.615 vizualizări
Cel mai emoționant început de an școlar: 14 septembrie 2020 înseamnă revederea după 6 luni dintre profesori și elevi. Niciodată în istoria recentă a școlii, în viața elevilor sau a profesorilor actuali, nu a mai existat o perioadă atât de lungă în care să nu se întâlnească. Iar anul care începe va fi plin de provocări, pentru că nimic din ceea ce se întâmplă acum în România și în lume nu mai seamănă cu ce era înainte, nici măcar școala. Totul va fi schimbat, iar oportunitatea dată de această criză sanitară poate modifica fundamental, în bine, comportamentele de învățare și metodele de predare, iar asta depinde doar de profesori și de managerii sistemului de învățământ.

Vom avea parte de o adevărată revoluție a mentalităților?

Vă invităm să dezbatem asta, dar și statutul actual al meseriei de cadru didactic, cu toate provocările sale, de la ora 09:30, la conferința SuperTeach din cadrul proiectului “Vreau să fiu Profesor în România“, proiect susținut de Telekom Romania.

  • Vezi agenda completă a conferinței în articol

Este foarte important să vă înregistrați pentru a participa la conferință pe platforma WEBEX Cisco la adresa aceasta.

Doar cei înregistrați vor primi detaliile de conectare în ziua evenimentului. Participanții înregistrați vor avea multe surprize din partea organizarorului, SuperTeach, dar și din partea sponsorului, Telekom Romania.

Mai multe informații despre eveniment sunt disponibile pe site-ul organizatorului, și pe pagina de Facebook a evenimentului,

Edupedu.ro este partener media al acestui eveniment și va transmite LIVE Video și principalele declarații și concluzii ale dezbaterilor.

Meseria de profesor este singura care formează sau contribuie decisiv la formarea tuturor celorlalte meserii. Așa că tema conferinței este exact esențialul: învățarea și predarea în secolul 21.

Impactul tot mai mare și în continuă schimbare al tehnologiei- în special tehnologia informației și comunicațiilor – domină frecvent conversațiile în și despre societatea modernă. Economia globală se schimbă. Locurile de muncă curente dispar din cauza automatizării și noi locuri de muncă apar în fiecare zi ca urmare a progreselor tehnologice. Același lucru este valabil și în domeniul educației, unde integrarea tehnologică și folosirea interdisciplinară a informațiilor predate sunt considerate ca fiind vitale. Progresele continue ale tehnologiei schimbă modul în care elevii învață, se conectează și interacționează în fiecare zi. Aptitudinile dezvoltate de elevi, cum ar fi: rezolvarea problemelor, creativitate, analiză critică, lucrul în echipă, gândire independentă, inițiativă, alfabetizare digital, ar trebui să le ofere fundamentul pentru a reuși în viață.

Astfel că predarea și învățarea din secolul 21 depășesc integrarea tehnologică.

Vorbim în plus despre încurajarea unor moduri de gândire și de promovare a dispozițiilor care susțin succesul într-o epocă determinată de tehnologiile în schimbare și extindere rapidă.

Predarea și urmarirea atentă a elevilor în secolul 21, cere educatorilor să creeze medii și să ofere experiențe care încurajează explorarea și cercetarea, să creeze creativitate și curiozitate.

Agenda conferinței SuperTeach:

9:30 – Cuvânt introductiv – Dragoș Anastasiu, Cristina Gheorghe, Felix Tătaru – fondatori SuperTeach

10:00 – Predarea cu Mentalitate Deschisă | moderator Cristina Gheorghe |profesori facilitatori în Mentalitate Deschisă în Educație.

Cum aplicăm mentalitatea deschisă în educație pentru a adapta predarea și învățarea provocărilor secolului 21?

10:40 – Predarea și învățarea în anul școlar 2020 – 2021 | moderator Felix Tătaru

Noul an școlar în mentalitate deschisa – cum valorificam descentralizarea si autonomia in organizarea noului an scolar.

Cum transformam provocarile noului an școlar în oportunități. Dialog cu:

    • Andrada Sorca, Timișoara – Profesor pentru învățământul primar
    • Diana Bucuță, Sibiu – Inspector Școlar pentru Învățământul primar
    • Anca Emandii, Paris, Franța – prof invățământ primar
    • Robert Schwartz – Germania – senior editor Deutsche Welle

11:20 – Vocea SuperTeach | Elevii – dialog cu elevi despre școala în secolul 21. | moderator Alex Ghita

Ambele eleve sunt parte din echipe care au participat si au fost premiate la Festivalul de Booktrailere Boovie 2020 si sunt eleve ale prof facilitatori MDE

12:00 – Predarea și învățarea în sec 21 – World Vision România – dr. Mihaela Nabăr – director executiv. | moderator Alex Ghita

12:30 – Predarea și învățarea în sec 21 – Coaliția pentru Dezvoltarea României – Elena Lotrean – leader al grupului de educație |moderator Felix Tătaru

13:00 – How to lead a change – Ari Pokka – Finland – Directorul celei mai mari scoli gimnaziale din Finlanda, Președinte al Consiliului International al Directorilor | moderator Dragos Anastasiu – fondator SuperTeach

13:30 – Predarea și învătarea în noul an școlar | Părintele Constantin Necula | moderator Felix Tătaru

14:00 – Închiderea conferinței | Felix Tătaru și Dragos Anastasiu alături de întreaga echipă SuperTeach

 


3 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Material susținut de FDSC

Fonduri nerambursabile de până la 60.000 de euro pentru organizații neguvernamentale. Printre exemple, un proiect pentru îmbunătățirea rezultatelor școlare ale elevilor din grupuri vulnerabile. Apel deschis, cu înscrieri până pe 21 aprilie

Cel mai mare buget din istoria programului În Stare de Bine a fost anunțată de Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile, pentru anul 2023 – peste 1,2 milioane de euro. Cu…
Vezi articolul

Nature: Ce e de făcut atunci când știința produce numeroase recomandări privind acoperirea pierderilor educaționale cauzate de criza Covid-19, dar puțini le pun în practică? Profesorii să fie învățați încă din formarea inițială să apeleze în munca lor la studii și cercetări

Pandemia a provocat tulburări grave în procesul de învățare pentru 1,6 miliarde de elevi, iar pierderile de învățare sunt majore, însă puține școli și sisteme de învățământ fac eforturi substanțiale…
Vezi articolul

Primul mesaj de interes public ce promovează dreptul la educație incluzivă al copiilor cu dizabilități, pe posturile TV și radio: “Pentru egalitate de șanse, copiii cu dizabilități au dreptul să învețe în orice școală”

Primul mesaj de interes public care promovează dreptul la educație incluzivă al copiilor cu dizabilități a apărut weekendul acesta pe TV. “Pentru egalitate de șanse, copiii cu dizabilități au dreptul…
Vezi articolul

Ecaterina Andronescu este contrazisă de reprezentanţii părinţilor şi ai elevilor: Am discutat despre eliminarea notelor de la Educație fizică, Desen, Religie și Muzică, nu înţelegem de ce spune că sunt minciuni

Reprezentanții organizațiilor care au fost la discuții la minister în februarie, pe tema unei reforme educaționale, spun că s-a discutat eliminarea notelor de la Educație fizică, Desen, Religie și Muzică…
Vezi articolul

Material susținut de APRIL

VIDEO Propunerile inspectorilor, directorilor de școli și profesorilor pentru modernizarea programului Laptele Școlar: Este nevoie de oameni care să preia sarcinile legate de distribuire, depozitare tocmai pentru a lăsa spațiu profesorilor pentru educație, pentru actul didactic

Implementat încă din 2002, programul “Laptele Școlar” a fost un reper important în alimentația zilnică a elevilor din România, scopul său fiind promovarea unei alimentații sănătoase în rândul acestora. După…
Vezi articolul