Harta notelor de 10 la Titularizare 2023. Cele mai multe note maxime sunt în București, Cluj și Iași

25.009 vizualizări
Foto: Ministerul Educației
127 de candidați la concursul de Titularizare 2023 au luat nota 10 la proba scrisă, potrivit datelor Ministerului Educației după publicarea rezultatelor inițiale. Citește mai jos despre situația notelor de 10 din fiecare județ.

Proba scrisă a avut loc miercuri, 12 iulie, pentru aproape 32.000 de candidați. În acest an, doar proba teoretică s-a susținut la Titularizare 2023, ceea ce face ca această testare să fie cea mai importantă probă de angajare.

Cele mai multe note de 10 sunt în următoarele județe: București (23), Cluj (13), Iași (11), Bihor, Prahova și Constanța (câte 7).

Anul trecut au fost 146 de note de 10 în toată țara, mai multe decât anul acesta, iar în 2021 au fost 130.

Județele fără nicio medie de 10 sunt următoarele: Botoșani, Buzău, Caraș Severin, Călărași, Covasna, Harghita, Ialomița, Mehedinți, Teleorman, Tulcea, Sălaj.

Lista mediilor de 10, pe județe:

  • Alba – 1
  • Argeș – 4
  • Arad – 3
  • Bucureşti – 23
  • Bacău – 3
  • Bihor – 7
  • Bistriţa-Năsăud – 5
  • Brăila – 1
  • Botoşani – 0
  • Braşov – 5
  • Buzău – 0
  • Cluj – 13
  • Călăraşi – 0
  • Caraş-Severin – 0
  • Constanța – 7
  • Covasna – 0
  • Dâmbovița – 3
  • Dolj – 2
  • Gorj – 0
  • Galați – 1
  • Giurgiu – 1
  • Hunedoara – 1
  • Harghita – 0
  • Ilfov – 3
  • Ialomița – 0
  • Iași – 11
  • Mehedinți – 0
  • Maramureș – 2
  • Mureş – 4
  • Neamț – 2
  • Olt – 2
  • Prahova – 7
  • Sibiu – 5
  • Satu-Mare – 1
  • Sălaj – 0
  • Suceava – 2
  • Tulcea – 0
  • Timiş – 5
  • Teleorman – 0
  • Vâlcea – 1
  • Vrancea – 0
  • Vaslui – 2

FOTO DOCUMENT Dosarul de presă de la Titularizare 2023 – Rezultatele inițiale din 18 iulie:

Cele mai multe note de 10 erau, în 2022, în următoarele județe: București (17), Cluj (16), Argeș (12), Bihor (10) și Dâmbovița și Iași (câte 8).

Pentru a obţine statutul de titular (angajarea pe perioadă nedeterminată), candidații trebuie să obţină minimum nota 7 (şapte) la proba scrisă. Pentru angajarea pe perioadă determinată (suplinire), candidaţii trebuie să obţină minimum nota 5 (cinci) la proba scrisă.

Citește și:
Rezultate Titularizare 2023. Ministerul Educației a publicat rezultatele inițiale ale candidaților la examenul scris
Titularizare 2023. Rezultatele inițiale la proba scrisă au fost publicate / Contestațiile se pot depune până miercuri la ora 21:00 – model de cerere

17 comments
  1. Aia cu “media notelor pe materii” ar fi tare. Macar vedem stadiul “reformei” si am putea sa vedem ce ne trage in jos pe noi toti.

    Ptr ca noi incasam anual bobarnace din cauza unor rebuturi existente si in minister si in cadrul colectivelor profesorale.

    Ne fac prosti pe fata din cauza unor lepre venite temporar in sistem pe usa din dos fara sa promoveze titularizarea ca vezi doamne nu e profesor la unele materii, la stiinte de regula. Pai poate ca asa e dinamica societatii si materiile alea nu mai trebuie. De ce sa ne chinuim cu ele si cu ei.

    Totusi “reforma” se pare ca nu e spre eficientizare. Daca in UK incearca sa reduca specializarile necautate la noi e invers, adica producem someri pe banda rulanta ce conteaza ca e din banii contribuabililor. Dar oricum daca isi permit sa tina paturi sociale privilegiate cum sunt cei din IT care nu platesc nici impozit nici cas si nici cass de ce nu ar subventiona si facultatile necautate care produc salahori soferi cameriste si capsunari cu diploma de licenta. Si apoi ne trezim cu acestia ca niste scursuri ca ne intra in cancelarie si apoi si la ore in fata elevilor ca vezi doamne trebuie om la chimie sau fizica sau ce stiu ce materie necautata de care nici elevii nu vor sa auda.

  2. Pe cand si o “Harta notelor sub 5” precum si “Media notelor pe fiecare materie”?

    Ca e evident ca in judetele fara locuri de munca si somaj ridicat e full la titularizare si presupun ca sunt si cei mai multi picati. Acolo e concurenta maxima. Se inscriu 20 pe un loc si pica toti. Ha ha, aia e poanta. Acolo sunt si cei mai slabi absolventi care fac facultati necautate si nu se pot angaja nicaieri cu ele.

  3. Imi pare ciudat ca nu iau nici o masura de desfintare a sutelor de catedre vacante pe la materii inutile fara viitor cum sunt chimie / fizica unde nici candidati nu sunt si aia 2-3 inscrisi au picat sau abia au luat 5.

    Acolo vor intra din toamna femeile de serviciu cameristele venite de la ingrijire batrani italia vanzatoarele de la talcioc si rubedeniile de muzica desen mate ed tehnologica si alte materii ba chiar si acei “asociati” care nici nu merg la ore. Chiar colegi care au luat silit asemena ore ca nu era profesor (sau venea vreun aiurit prin octombrie trimis de isj si ne strica orarul) au spus ca nu-mi place materia aia, oricum nu predau aia predau din materia mea fac extindere, le mai dau sa deseneze, le dau drumul acasa, note pe un referat ceva. Ptr ca e evident ptr toata lumea ca aceste materii (chimie / fizica) sunt degeaba si nu plac nici elevilor si nu ofera viitor ii inteleg si pe directori, dar ministerul nu face nimic in acest sens de a mai reduce din aceste ore care incarca si orarul elevilor si incurca scolile si consuma si bani publici.

    Asta da risipa, sa tina mii de catedre cu necalificati si ore fictive pe bani publici. Si pe o parte din necalificatii aia ii vezi apoi la titularizare cu note sub 4 stricand prestigiul meseriei de dascal din Romania. Ca daca ne uitam bine cele mai proaste note la materiile alea sunt, adica profesorii aia nu stiu nici materia nu stiu nici metodica, nu stiu nimic. Cosider ca sunt si profesorii aia si scolile victime colaterale ale sistemului. Unii merg aproape anual la titularizare pe aceste materii de rahat si iau tot note sub 5 sau sub 4 stricand imaginea tuturor profesorilor, eu pe astia nu i-as mai lasa sa dea titularizarea daca pica de mai multe ori. Cine i-a pus sa aleaga asa materii daca nu le cunosc?
    Eu de exemplu la materia mea n-am picat niciodata titularizarea, n-am avut nici sub 7 vreodata. Pai ma compar cu ala cu 2 sau 3 la examen?

    Strica astia satisticile apoi aratand cati cu note sub 5 sunt cati cu note sub 7 si apoi privatii si cei din alte domenii ne injura pe toti laolalta ca uite ce prosti sunt profesorii ca nici 5 nu pot lua, ce mai vor ei salarii de ingineri.

    Iar pe la romana / engleza / geografie e full, abia daca gasesti ceva de suplinit cu note de peste 8.

    Limba engleza e primordiala si se face de la cresa deja, limba romana lafel si abia au cate 2 ore, in timp ce materiile fara profesori (chimie / fizica) care nici nu plac nimanui si nu ofera viitor si meserie de angajare (ca de aceea n-au nici profesori) troneaza de pe vremea lui Ceausescu cu cate 2-3 ore.

    Cred ca e un interes de a tine aceste ore fara profesori ca sa fie angajati toate pilele si rudele pe asemenea materii sau chiar sa-si rotunjeasca unii venitul cu PCO. Altfel nu vad de ce nu le-ar reduce, macar de la 2 ore sa fie reduse la o singura ora.

    1. La noi in scoala am decis sa nu mai transmitem orele acelea ca nu sunt nici 2 catedre intregi. Ani de zile ne tot veneau diversi suplinitori care erau in mai multe scoli si ne incurcau orarul. Ba unii erau debutanti si trebuia sa stam toata ziua dupa fundul lor, ba altii pe la varsta medie si nu gaseau altceva de munca erau ca niste milogi (niste studii fara viitor evident doar niste studenti slabi fac ca acolo se intra fara examen), dar nu mai zic ca unii erau si artagosi, adica o jignire ptr noi care suntem dascali cu vocatie si ptr comunitatea noastra. Adica am zis bine, artagosi dupa ce nici examenul de titularizare nu lau promovat nu mai zic ca nu au fost in stare sa se titularizeze. Ba mai si renuntau in timpul anului, ne faceau numai probleme, nici cu copiii nu prea se intelegeau. Veneau un an plecau apoi, nu puteai sa ai baza in asa ceva.
      Prin septembrie in loc sa ne pregatim de inceput anul scolar noi trebuia sa negociem ore si incadrari la materiile acelea si orarul pe care ni-l bulversa. Dar de 3 ani le dam colegilor din scoala plata cu ora sau completare si gata. E perfect legal. Incepem anul scolar linistiti stim ce facem avem activitati cu copiii si proiecte. Oricum cat fac colegii necalificati la acele materii faceau si cu aia calificati trimisi de inspectorat ca pana la urma 5-ul la titularizare al aluia calificat este la clasa mai slab decat 9-le celui titular pe alta materie ca in final metodica conteaza la clasa. Oricum in ultima perioada nu a mai solicitat nimeni asemenea ore si daca ma uit bine pe site nici nu sunt destui promovati la examen la cate posturi vacante sunt. Cand era cu 5 titulatura la toata lumea in rural era altceva, dar astia acum sunt dezastru, multi cred ca sunt si dusi cu sorcova.

  4. Titularizarea e un examen care nu are legatura cu activitatea la clasa.
    Si Einstein ar lua 10 la titularizare la Fizica dar cu clasele cred ca ar fi defectuasa activitatea.

    Faptul ca niste tocilari au luat note maxime ca si olimpicii aia inutili tarii, nu ridica cu nimic nivelul educational in general. Eu as vrea sa bage pe acei olimpici si pe aia cu 10 la titularizare la clase in scolile slabe sa vedem rezultate, sa vedem progres.

    Si eu luasem acum cativa ani 9 la examen si 2 directori care ma stiau ca mai lucrasem la ei m-au chemat la ei insistent fiind pe suplinire. M-au si felicitat pe la isj. Am ales oferta cea mai buna unde mi-au oferit si multa PCO, dar clase foarte slabe unde nu prea vroia nimeni sa lucreze cu care am decazut mai degraba, in dauna scolii mai bune. Peste 2 ani impropriu spus ca m-au dat afara de acolo dar au chemat pe o fosta chelnerita fara examene date pe motiv ca la mine elevii faceau cam ce vor ei si ca mie mi-ar trebui o scoala mai buna cu elevi mai ok. Chelnerita e si acum acolo angajata anual cu testare in scoala sau chiar si fara testare ca si cadru didactic asociat (exista gaselnita asta ptr cei cu pile), pune mese face chestii in cancelarie, iar la clase da numai note de 3 si ii pune sa copieze din manual dupa spusele unor cunoscuti.

    Acuma nu stiu care dintre mine si ea ar fi mai eficient la clasa, dar presupun ca ea.

    1. Am patit si eu ceva asemanator ca dumneavoastra. In cazul meu inspectoarea de specialitate imi tot baga strambe. A reusit in final sa-i induplece chiar in anul pandemiei pe cei 2 directori (principal si adjunct) sa o ia pe o tuta (ceva pila de-a ei membra la un ONG ceva care invartea treburi pe langa scoala, ceva tot spalatoresa sau vanzatoare ambulanta cu amanuntul) tot asa fara examene fara nimic si sa ma puna pe liber pe mine dupa mai multi ani petrecuti la ei. Mergeam la ei in baza examenului national alteori si a testarii judetene. Dar in anul acela n-au mai dat testare ca era cu pandemia si au profitat sa-si bage rubedeniile direct. Tuta (care oricum nu a dat niciodata examen in vara si nici in toamna desi are o varsta medie) a vrut sa renunte cand a auzit ca era postul meu, dar i-am zis “nu draga, mergi acolo daca te-au luat pe tine, ptr asta oricum eu m-am suparat pe ei si nu mai merg la ei niciodata, puteau macar sa ma anunte de ceea ce vor sa faca sau au facut nu sa aflu de la colegi si de la altii”.

      Si oricum cred ca nu doar examenul de titularizare in multe cazuri nu e elocvent cat e posibil sa fie destui care stiu dinainte subiectele si cred ca si pe la corectura se fac aranjamente.

      1. Poate se fac aranjamente dar muuult mai greu și probabil doar pentru copii sau rude f apropiate de ale lor,nu pentru oricine.Ce spuneți voi cred ca se întâmplă tuturor cu examen luat cinstit.Copii afla ce discuții au “parintii” de la școală și se poarta ca atare iar colegii care te-au sabotat se fac ca nu știu nimic și ca e vina ta ticăloșia lor.Directunea care abia aștepta să aducă “cel mai bun candidat cules de pe străzi mioritice” e cu ochii și biciul pe tine și cercul vicios e complet.Ca sa fiu sinceră după ce am plecat dintr-o astfel de școală adunasem dovezi sa ii dau în judecată și nu numai pentru ca pana nu ii jumoli zdravăn pentru hartuire,bullying și trauma psihica nu se lasă și ce fac ei se numește distrugere de sănătate. Nu este moșia lor,nu este școală lor.Este instituție publica finanțată din bani publici și normal este sa se intre pe concurs în funcție de notă. Nu cum vrea directorul sau x-ulica.
        Un sistem asa putred și corupt ,mai rar.Pe mine m-a terminat psihic.Predatul la ora e nimica în comparație cu jocurile lor murdare.Stiu ca mulți renunță pentru ca nu se merita la salariile care sunt. Nu îți permiti tratament pentru sechelele cu care ieși de acolo iar ei pe asta se și bazează și își fac jocurile murdare nestingheriți de nimeni.Apoi vezi statistici și declarații ipocrite ca nu vin cei mai buni studenți în învățământ. Știți câte povesti însoțite de râsete răutăcioase despre X care a luat 10 la Titularizare și nu a rezistat nici 6 luni în învățământ am auzit?Pareau ca se felicita unii pe altii ca au pus pe fuga bietul candidat,de fapt asta si făceau. De ce credeți ca se întâmplă asta?Pentru ca nimeni nu ii vrea,nici directiunea,nici colegii iar elevilor la vârsta asta nu le pasa ca are profesorul lui 5 sau 10 sau 2 la Titularizare.

  5. Iarasi eternele articole cu tema “hai sa ne laudam si injuram pe motive diverse”.

    Evident Cluj unde au 7 universitati de stat care sug banii din toata tara si Bucuresti cel mai mare oras si el cu vreo 8 universitati de stat.

    Mutati-va rapid la Cluj si Bucuresti ca sa va dati copchilul la scoala ca au profi cu nota 10 la un examen inutil care nu are legatura cu materia predata.

    Nu va mai luati dupe asemenea prostii demne de televiziunile propagandistice ale magnatilor imobiliari.

    Oare si in SUA sau in Germania se lauda asa intre ele landurile statele judetele etc?

    Oricum cu alte cuvinte asemena articole ii fac prosti pe fata pe restul.

    Mai vedem in toamna cand jumate din elevii romanesti vor face pana prin octombrie orele pe la stiinte cu femeile de serviciu.

    Din pacate realitatea nu e adus ain articole, cand in toamna lipsa de profesori in mediul rural si orasele mici va fi ca de obicei o normalitate.

    Ooo da si uitasem, Cluj si Bucuresti cu cei mai multi IT-isti neplatitori de taxe si impozite se lauda cu serviciile de stat platite din banii celor din alte domenii care dau 45% impozite la stat. Va dati seama ca la cati bani economisesc astia ca nu dau nici impozit nici cas nici cass le raman sume imense sa se mediteze din clasa a 5-a la toate materiile ca sa ia 10 la toate examenele si sa se faca de ce nu chiar prof bugetar daca nu medic sau it-ist.

  6. Pentru asta au cerut salarii de ingineri? Și ne mai miram că suntem ultimii in UE la educație.
    Triplatile salariile și poate la anul nu vor mai fi note de 10, iar la titularizare, cine știe, vor fi nevoiți să reducă nota minimă la 5.
    “Las’ că merge ș-așa mai rău.”

    1. Trebuia sa ceara salarii de IT-isti si sa ceara si sa devina privilegiati ca IT-istii. dar nici sa ceara n-au fost in stare la cat de desbinati sunt si cat punm in gura li s-au mai bagat plus scos ochii cu vaucere inutile si prime ptr cursuri inutile si componente it si mai inutile.

      Sa vedem daca pleaca din tara profesorii cum e si daca pleaca din tara calculatoristii cum e.

      Sa va trimeteti copchiii 7 ore pe zi la calculatoristi la birouri nu la profesori la scoli.

  7. Eram sigur că apar si astia!
    Nu esti titular sub 7. Valoarea notei este corelată cu dificultatea subiectului.
    Plină țara de specialiști.

  8. Note foarte mici! In Prahova, praf si pulbere! Ce scoate DPPD-ul ăla? Puține/ puțini candidați, posturi multe!

    1. Prahova nu e sat de bugetari precum Cluj cu 7 universitati de stat. Prahova mai are industrie petroliera agricultura, mai produce ceva nu doar jocuri pe computer si import de mancare chimica cancerigena din Turcia si Polonia.

      Mergeti si predati voi in scoli in Prahova si altele daca tot nu sunt profesori. Pacat ca nu mai e cu repartitie ca inainte de 90, atunci terminai facultatea si te trimitea unde era nevoie de profesor in scoala nu ca acum cand termini facultatea si vinzi in piata sau la Lidl ca n-ai chef sa predai in prahova sau alt judet mai departat ca nu are metrou sau festival de muzica electrica.

      Ete culmea, ar trebui acum fiecare judet si fiecare catun sa aibe zeci de facultati ptr fiecare materie ca sa aibe cine sa le predea in scoli.

      1. Unde dai și unde crapă! Ce legătură are Lidl, cu IT, metrou, festival, Cluj si mancarea cancerigenă?
        Din aula facultății de litere din UPG, au ieșit minunile astea! 10 la licență și note de 3 și 5 la titularizare! Cele mai deștepte au luat 8, au avut timp și de suplinire, deci de serviciu, de facultate și de două mastere!
        Curios, nu?

        1. Nimic curios. E explicabil. La litere sunt foarte foarte multi in toata tara. Si daca sunt asa de multi sunt si rebuturi destule. Plus ca litere fac si cei cu IQ sub 110 sau chiar 100 care in mod normal n-ar trebui sa faca facultate. Stii ca poate vor baga matematica obligatorie si la uman. Poate ii mai cerne cumva ii mai desteapta.

          Dar oricum daca unii au la litere note sub 5 ar trebui sa nu poata ocupa post ca la materiile umaniste romana engleza se ocupa si la cuca-macaii postul de catre cei cu peste 5 la examenul de titularizare.

          Nu m-as plange de cum arata graficul la litere fata de cum arata graficul la cei cu “cifrele”. Acolo belea. Cine stie, poate ajung picatii de la litere sa predea materii cu cifre la cat de imbecil e sistemul??

          Deci e clar ca ar trebui asa ca si la greva sa ne unim cei din sistem si sa cerem ministerului sa nu mai aduca in sistem pe cei care pica examenul de titularizare de mai multe ori decat un nr limitat de ani undeva la maxim 5 ani. Apoi sa se duca in alte domenii. Iar picatii din acel an sa nu primeasca post in acel an. Ptr ca deja am devenit bataia de joc.

  9. Sa li se mareasca leafa. Merita. Pai daca tu nu esti in stare sa iei un 7, cam ce asteptari sa am eu de la tine, profesore, cand vine vorba de educatia copilului?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Explicația lui Francisc Doboș, reprezentant al Bisericii Catolice, pentru cererea cultelor religioase ca “orientarea sexuală” să fie ștearsă din proiectul Legii educației: “Marea majoritate de ce să fie discriminată?” / Întrebat de patru ori cum ar arăta proba de religie la Bac, el nu a putut răspunde

Opoziția cultelor față de menționarea sintagmei “orientare sexuală” în proiectul de Lege a învățământului preuniversitar “reflectă învățătura bisericii” și a fost exprimată în contextul unei “tendințe, la nivel mondial, de…
Vezi articolul

Percheziții la Universitatea Titu Maiorescu din București/ Polițiștii anchetează vânzarea ilegală a unor apartamente din căminele instituției de învățământ/ Se ridică documente și de la Primăria Capitalei, Primăria Sectorului 4 și OCPI (surse)

14 mandate de percheziție domiciliară sunt puse în aplicare miercuri dimineață de polițiștii Direcției de Investigare a Criminalității Economice la o unitate de învățământ superior privat, la sediile/punctele de lucru…
Vezi articolul