Harta mediilor de 10 la Titularizare 2024, concursul de angajare a profesorilor în școli. Scădere cu peste 41% a notelor maxime, comparativ cu anul trecut. Doar 74 de candidați au obținut nota 10 la proba scrisă a concursului

16.430 de vizualizări
Screenshot
74 de candidați la concursul de Titularizare 2024 au luat nota 10 la proba scrisă, potrivit datelor Ministerului Educației după publicarea rezultatelor inițiale. Citește mai jos despre situația notelor de 10 din fiecare județ.
  • Titularizarea este un concurs de angajare pe o perioadă nedeterminată într-o școală. Pentru a se titulariza – deci pentru a se angaja pe o perioadă nedeterminată – profesorii trebuie să obțină minimum nota 7 atât la examenul scris, cât și la inspecția la clasă în profilul postului, cu condiția existenței unui post cu viabilitate de 4 ani sau peste. Pentru a deveni suplinitor – deci pentru angajarea pe perioadă determinată – candidații trebuie să obțină minimum nota 5 atât la proba scrisă, cât și la inspecție.

Au fost evaluate lucrările a 28.468 de candidați. Dintre cei 28.468 de candidați cu note, 11.928 de candidați (41,9%) au obținut note peste 7 (dintre aceștia, 74 de candidați au obținut nota 10) – număr în ușoară creștere, comparativ cu anul trecut: 11.448 de candidați (între care și 127 de candidați cu note de 10)”, se arată în comunicatul Ministerului Educației.

Cele mai multe note de 10 sunt în următoarele județe: București (13), Prahova (6), Cluj (5), Constanța (5), Gorj (5), Bacău (4), Maramureș (4) și Vâlcea (4). Anul trecut au fost 127 note de 10 în toată țara.

Lista notelor de 10, pe județe:
  • Alba – 1
  • Argeș – 1
  • Arad – 0
  • Bucureşti – 13
  • Bacău – 4
  • Bihor – 2
  • Bistriţa-Năsăud – 0
  • Brăila – 0
  • Botoşani – 1
  • Braşov – 2
  • Buzău – 0
  • Cluj – 5
  • Călăraşi – 0
  • Caraş-Severin – 0
  • Constanța – 5
  • Covasna – 0
  • Dâmbovița – 3
  • Dolj – 2
  • Gorj – 5
  • Galați – 0
  • Giurgiu – 0
  • Hunedoara – 0
  • Harghita – 0
  • Ilfov – 1
  • Ialomița – 0
  • Iași – 2
  • Mehedinți – 2
  • Maramureș – 4
  • Mureş – 0
  • Neamț – 2
  • Olt – 1
  • Prahova – 6
  • Sibiu – 2
  • Satu-Mare – 0
  • Sălaj – 0
  • Suceava – 3
  • Tulcea – 0
  • Timiş – 2
  • Teleorman – 0
  • Vâlcea – 4
  • Vrancea – 1
  • Vaslui – 0
Foto: Captură – dosar de presă

Dosarul de presă poate fi consultat mai jos:

Iată ce prevede procedura Ministerului Educației în privința contestațiilor

Conform art. 5 (1), „la avizierul fiecărui centru de concurs şi pe ușa fiecărei săli de concurs se afişează şi informațiile privind depunerea/transmiterea şi înregistrarea contestațiilor la inspectoratele școlare, astfel:

a) în data de 23 iulie 2024, contestațiile se depun, în scris, până la ora 21:00;

b) în data de 24 iulie 2024, contestațiile se depun, în scris, până la ora 12:00.

Transmiterea contestațiilor la inspectoratele școlare se poate realiza si electronic (scanat), prin poştă electronică, în data de 23 iulie 2024 și în data de 24 iulie 2024 până la ora 12:00.

(2) În contestație candidatul precizează următoarele informații: județul, numărul fișei de înscriere la concurs, numărul și denumirea centrului de concurs, numele, inițiala/inițialele prenumelui tatălui, prenumele, codul numeric personal, disciplina la care a susținut proba scrisă în cadrul concursului și nota contestată, adresa de e-mail, numărul de telefon și denumirea uneia dintre instituțiile/unitățile de învăţământ absolvite.

Contestatia la proba scrisă se depune la inspectoratul școlar, personal de către candidat sau prin împuternicit, acesta din urmă prezentând procura notarială în original.

Candidatul anexează la contestația depusă/transmisă la inspectoratul școlar și o copie a buletinului de identitate/cărții de identitate. Nu pot fi contestate lucrările scrise ale altor candidați.

Când vor fi afișate rezultatele finale de la Titularizare 2024

Rezultatele finale se afişează la sediile inspectoratelor şcolare judeţene şi pe site-ul anterior menționat în data de 31 iulie.

Repartizarea candidaţilor pe posturile didactice de predare vacante publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, va fi realizată în ședințele publice organizate de inspectoratele şcolare în perioada 1 – 6 august.

Citește și:
Aproape 12.000 de candidați la concursul de angajare în Învățământ 2024 se pot titulariza dacă găsesc post disponibil, alți 10.600 pot fi doar profesori suplinitori – rezultatele inițiale. 5.900 nu au reușit să ia nota 5
ULTIMA ORĂ Rezultate Titularizare 2024. Ministerul Educației a publicat rezultatele inițiale ale candidaților la proba scrisă

4 comments
  1. Problema așa-zisului examen de titularizare este că va crea situații discriminatorii in sistem care se vor perpetua de-a lungul multor ani. In momentul in care te prezinți a 10, 11,15 oară la acest concurs și iei peste 7, ești oare mai puțin pregătit decât un titular? Ești doar un suplinitor, dispensabil care nu poți crea nimic pentru că nu poți să prevezi daca anul viitor vei fi în același loc?

    1. Scurt pe doi, e un concurs național pentru ocuparea posturilor vacante. Când vă înscrieți, știți foarte bine pentru ce concurați – pentru un post titularizabil (pe perioadă nedeterminată), în caz că există, sau pentru un post netitularizabil (pe perioadă determinată, precizată de la bun început).

      Singurul lucru care nu mai e echitabil în prezent (față de acum 20 de ani) este că nu mai există etapa cu titularizarea la nivel de țară, după etapa I (la nivel de județ). O oarecare justificare ar fi în nota de la proba practică, care se susține la clasă sau efectiv ca test (la informatică, de exemplu), și care e la nivel de județ. Altfel, aveți exact aceleași șanse de a ocupa un post prin concurs ca toți ceilalți participanți.

      A, nu sunt posturi? La nicio disciplină? În niciun județ? Sau sunt în județe unde nu vă convine (din motive obiective – familie, chirii, costul vieții etc.) să mergeți?! Asta este. Posturile sunt publicate acolo unde există. Nu aduce nimeni copii de acasă ca să creeze clase doar ca să apară posturi titularizabile.

      Nu este un așa-zis ”examen de titularizare”, este un concurs național unic de ocupare a posturilor didactice și așa a fost dintotdeauna de când se organizează.

      P. S. Titularii vin și ei la concurs, pentru detașare, dacă doresc să-și schimbe locul de muncă. Nu e ca și cum sunt toți suplinitorii tobă de carte și pregătire didactică până în secunda în care se titularizează, moment în care se șterge cu buretele tot din mintea lor. Lipsa de viabilitate a posturilor sau faptul că sunt incomplete nu este vina profesorilor, titulari sau suplinitori.

  2. A scăzut IQ-ul cu 45% de la codul roșu!!Au facut niste subiecte alambricate sa stea mâța in coada, au mai și corectat la sânge și avem rezultatele!Și am și eu o intrebare:cati din cei cu 10 se titularizează?

  3. Începeți cu un enunț eronat – ”Titularizarea este examenul de angajare pe o perioadă nedeterminată într-o școală. ”

    Nu este un examen, este un CONCURS. Examenul verifică și măsoară niște cunoștințe și abilități, concursul realizează și o ierarhie care duce la ocuparea unor posturi, pe perioadă nedeterminată (cum sunt MAJORITATEA concursurilor în toate domeniile de activitate, ca să nu apară iar istericii care nu știu cum funcționează lumea reală) sau determinată (unde nu există viabilitate, în cazul posturilor din învățământ.)

    Așa se explică – a mia oară – de ce, chiar dacă există candidați cu note mari, unii nu se pot titulariza PRIN CONCURS pentru că nu există posturi titularizabile. De ce nu sunt titularizabile? Poate pentru că populația școlară e în scădere constantă, pentru că există migrație, în special a familiilor tinere, pentru că sistemul e atât de haotic în acest moment încât nu mai există nicio predictibilitate, nici măcar pentru 4 ani de acum înainte.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Profesoară care a dat concursul de titularizare de 11 ori, a luat note peste 7 și nu are post: Ajungi la un moment dat să te plictisești. Știi că tot scrii, nu te bați pentru nimic și nu ai motivație / Cei tineri iau posturile în ședință, văd în ce școli sunt, își fac socoteala și pleacă

Repetarea concursului național de angajare a potențialilor profesori, Titularizarea, „este un stres continuu”, „începând din mai și până în septembrie când te duci și trebuie să participi la toate ședințele…
Vezi articolul

Cele mai multe educatoare de la grădinițele de stat sunt absolvente ale Universității „Spiru Haret”, conform unui studiu reprezentativ la nivel național despre educația timpurie în România

Cel mai mare procent dintre cadrele didactice de la grădinițe, 16%, este reprezentat de absolvenții Universității „Spiru Haret” din București, potrivit studiului național despre educația timpurie făcut de Cult Research…
Vezi articolul