Guvernul de la Londra schimbă parțial recomandările privind folosirea măștilor în școlile din Anglia, după sugestiile Organizației Mondiale a Sănătății

4.854 de vizualizări
Foto: © Sebastia Bass | Dreamstime.com
Elevii din învățământul secundar din Anglia nu vor mai fi sfătuiți să nu poarte măști la școală, după ce guvernul de la Londra a decis brusc să schimbe recomandările în acest sens, potrivit The Guardian. De acum încolo, elevii de peste 12 ani din zonele cu un număr mare de cazuri Covid-19 sunt sfătuiți să poarte mască în spațiile comune, cum ar fi coridoarele, unde este mai dificilă distanțarea.

Marți dimineață, un oficial al guvernului anunțase că nu era în plan nicio revizuire a recomandărilor pentru începerea școlilor. După-amiază, situația s-a schimbat prin apariția noilor reguli.

Măsura, aplicată în Anglia, vine după ce un grup mare de directori de școli au presat pentru schimbarea regulilor privind măștile. Și în Scoția autoritățile au deci că elevii din învățământul secundar trebuie să poarte măști în spațiile comune (coridoare, autobuze școlare etc) începând de luni.

The Guardian mai notează că autoritățile medicale din Anglia au afirmat că dovezile care să susțină purtatul măștilor pentru elevii de peste 12 ani „nu sunt solide”. Dar noile recomandări fac trimitere la poziția actualizată a Organizației Mondiale a Sănătății, susținută și de Unicef, care afirmă: „copiii cu vârste de 12 ani și peste ar trebui să poarte mască în aceleași condiții ca adulții, mai ales când nu pot să garanteze o distanță de 1 metru față de alții și există o transmisie extinsă în zonă”.

Foto: ID 188302960 © Sebastia Bass | Dreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care site-ul Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Introducerea disciplinei obligatorii „Istoria evreilor și a Holocaustului” a fost amânată cu doi ani prin noua lege a învățământului, spune directorul Institutului Național pentru Studierea Holocaustului din România „Elie Wiesel”, Alexandru Florian

Prin noua lege a învățământului a fost amânată cu doi ani introducerea disciplinei obligatorii „Istoria evreilor și a Holocaustului”, remarcă directorul Institutului Național pentru Studierea Holocaustului din România „Elie Wiesel”,…
Vezi articolul

BREAKING România obține locul 27 la Olimpiada Internațională de Matematică 2021, cu trei medalii de argint și două de bronz, în competiția dominată de China, Rusia și Coreea de Sud / Descarcă subiectele de la olimpiada internațională de matematică

Elevii români participanți la Olimpiada Internațională de Matematică au obținut anul acesta trei medalii de argint, două de bronz și o mențiune, a declarat pentru Edupedu.ro profesorul universitar Radu Gologan,…
Vezi articolul

Introducerea disciplinei „Istoria evreilor. Holocaustul” la clasa a XI-a a alimentat discursul antisemit din mediul online din România, susțin experții din cadrul Institutului „Elie Wiesel” / Fenomenul s-a făcut simțit în context electoral și în dezbaterile privind planurile-cadru pentru liceu – raport

Introducerea disciplinei „Istoria evreilor. Holocaustul” la clasa a XI-a a fost folosită în propaganda antisemită din mediul online, care are la bază teme precum „controlul evreilor asupra României sau discursul…
Vezi articolul