Guvernul britanic intenționează să scoată în afara legii “fabricile de eseuri” folosite de studenți contra cost pentru a trișa

188 de vizualizări
Foto: © Richard Villalon | Dreamstime.com
“Fabricile de eseuri sunt complet lipsite de etică și profită subminând munca grea pe care o fac majoritatea studenților. Luăm măsuri pentru a interzice aceste servicii de înșelăciune”, a declarat ministrul adjunct al educației din Marea Britanie, Alex Burghart.

La ora actuală, operează peste 1.000 de fabrici de eseuri în funcțiune, potrivit Agenției de Asigurare a Calității pentru Învățământul Superior, organism de reglementare a standardelor în universitățile din Marea Britanie.

Un purtător de cuvânt al agenției a declarat că decizia “trimite un semnal clar”, dar că sectorul învățământului superior trebuie să colaboreze pentru a elimina aceste “activități lipsite de scrupule”.

Citește articolul complet pe G4Media.ro.

Foto © Richard Villalon | Dreamstime.comDreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like
Ministrul Sorin Cîmpeanu susține că eliminarea burselor de merit elevilor de clasa a V-a este "un exemplu de fake news", pentru că se acordă burse de studiu

VIDEO Ministrul Sorin Cîmpeanu neagă realitatea și acuză jurnaliștii acreditați la Guvernul României că emit „fake news”. Susține că eliminarea burselor de merit elevilor de clasa a V-a este “un exemplu de fake news”, pentru că se acordă burse de studiu

Întrebat la un briefing de presă, în urma ședinței de Guvern de astăzi, cum justifică eliminarea bursei de merit pentru elevii de clasa a V-a pe care o prevede cel…
Vezi articolul

Ligia Deca, după vizita de stat în Estonia: Avem provocări similare în ceea ce privește cariera didactică și nevoia de a atrage mai mulți profesioniști în zona științelor sau în ceea ce privește învățarea lecțiilor bune din pandemie privitoare la digitalizare

Avem provocări similare în ceea ce privește cariera didactică și nevoia de a atrage mai mulți profesioniști în zona științelor sau în ceea ce privește învățarea lecțiilor bune din pandemie…
Vezi articolul

Dezbaterea Edupedu.ro – World Vision România

Care este viitorul educației digitale? Daniel David, rector UBB și președintele Consiliului Rectorilor, și Mircea Miclea, fost ministru al Educației, discută marți, LIVE de la 15:50, despre digitalizare și formarea în universitate a viitorilor profesori

Educația digitală: cum trebuie să arate planul digitalizării învățământului? Ce competențe vom dezvolta, la ce nivel de studii și cum vom face formarea profesorilor? De ce educația digitală nu înseamnă…
Vezi articolul

Profesoara și lingvista Rodica Zafiu: Școala n-ar trebui deloc să stimuleze învățatul pe de rost, dictatul de comentarii e o formă de plagiat. Dar este greu, pentru că munca profesorilor ar fi de 10 ori mai grea să dea feedback fiecărui elev

Școala ar trebui să le dea tinerilor curajul să spună ceva valabil, cu propria minte, pentru a descuraja practica învățatului pe de rost de comentarii ori de a descărca referate…
Vezi articolul