Greva profesorilor – considerată corectă de majoritatea participanților la un sondaj desfășurat în perioada mișcării de protest

694 de vizualizări
Sursa: The Center via G4Media.ro
Aproximativ trei din cinci participanți la un sondaj desfășurat în perioada grevei generale din învățământ apreciau că această mișcare de protest era un lucru “corect”, în timp ce aproximativ o treime o considerau “incorectă”, potrivit datelor prezentate de G4Media.ro.

Acestea au rezultat în urma unui sondaj realizat de The Center, la comanda USR. Studiul a fost realizat în perioada 27-mai – 11 iunie, prin metoda interviului telefonic, pe un eșantion de 916 subiecți. Marja de eroare a fost de 3,4%.

În cadrul sondajului, care s-a concentrat pe teme politice, participanții au fost întrebați:

“Dumneavoastră personal considerați că actuala grevă din educație este un lucru…?”

  • 57% dintre respondenți au spus “Corect”
  • 36% au răspuns “Incorect”
  • 7% au spus că nu pot aprecia sau nu au răspuns

Rezultatele sondajului pe teme politice – detaliat pe G4Media.ro


1 comment
  1. Pentru acești elevi care “au învățat 2 ani de zile în pandemie de ce s-a revenit la programa de dinainte? Au recuperat tot? Mediile din gimnaziu au o pondere de 20, de ce s-au scos? Irelevant.
    Merge struna, bubuim.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Înființarea unui Departament pentru implementarea proiectului România educată, în discuții la Ministerul Educației. Liliana Romaniuc, noul consilier al lui Sorin Cîmpeanu: Probabil voi fi implicată în noul departament, având în vedere că am lucrat în cadrul proiectului

Liliana Romaniuc este noul consilier al ministrului Educației, Sorin Cîmpeanu. Potrivit surselor Edupedu.ro, la Ministerul Educației este în discuții înființarea unui nou departament, care să se ocupe de “implementarea proiectului…
Vezi articolul

Majoritatea elevilor învață pentru scopuri imediate, cum ar fi pregătirea pentru evaluările de a doua zi – raport Teleskop în peste 40 de școli / Nu există intervenții sistemice semnificative privind metodele de învățare

Majoritatea elevilor din școlile participante la studiul „Școala mai aproape” practică o învățare pe termen scurt, determinată de metodele de evaluare folosite de profesorii lor în școli, arată raportul realizat…
Vezi articolul