Germania își propune să demareze vaccinarea elevilor împotriva Covid-19 odată cu începerea școlii

273 de vizualizări
Foto: Pixabay.com
Germania are ca ţintă sfârşitul vacanţei de vară pentru a demara vaccinarea elevilor cu vârste între 12 şi 18 ani, transmite agenția dpa, preluată de Agerpres.

Odată ce vor debuta vaccinările la această grupă de vârstă – însă numai după primirea autorizaţiei din partea Agenţiei Europene a Medicamentului -, şcoala ar putea începe revenirea la normalitate, a afirmat marţi ministrul sănătăţii, Jens Spahn, la postul de radio Deutschlandfunk.

Vaccinurile ar putea fi administrate fie în incintele şcolilor, fie în centre de vaccinare.

La momentul actual, o treime dintre germani au primit cel puţin o doză de vaccin. Rata de imunizare creşte, iar incidenţa infectărilor este în scădere, a arătat Spahn.

Foto: Pixabay


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Iulian Cristache, ultimul mesaj ca președinte al Federației Părinților: Nu mai faceți meditații cu profesorii de la clasă, nu mai mergeți cu ei la after-school-ul doamnei învățătoare. Vă cumpărați notele și liniștea aparentă. Veți „plăti“ la examene

Iulian Cristache le-a transmis părinților luni, 8 aprilie, într-un mesaj intitulat drept ultimul în calitate de președinte al Federației Naționale a Părinților, că sistemul de învățământ „nu va face niciodată…
Vezi articolul

Pentru prima dată, în București, în ultimii 10 ani, mai mulți elevi optează pentru profilul pedagogic de la Colegiul „Elena Cuza” decât pentru arte la Liceul „Tonitza” / Un posibil efect major al grevei profesorilor, care a dus la creșterea semnificativă a salariilor și la vizibilitatea profesiei – analiză

În mod surprinzător, Colegiul Național Elena Cuza, liceu pedagogic prin excelență, este în acest an școlar primul în preferințele elevilor de clasa a VIII-a din București, care aleg filiera vocațională,…
Vezi articolul

Există „mici decalaje” între formarea inițială a educatorilor și practica de la clasă, „ar trebui să ne întâlnim mai des, să fim pe aceeași pagină”, spune Viorica Preda, inspector pentru educația timpurie în Ministerul Educației

O provocare din sistemul de educație timpurie sunt „micile decalaje” care există între formarea inițială, formarea continuă ale educatorilor și practicile de la clasă, spune Viorica Preda, inspectorul general pentru…
Vezi articolul