FOTO Transformarea poate începe la școală, iar cele trei săli de clasă din Petroșani, Corbi și Sectorul 5 reamenajate de P&G și dm România total diferit față de cum arată, în general, sălile de curs de la noi, continuă programul „O sală de clasă ca acasă” (P)

743 de vizualizări
Foto credit: O sală de clasă ca acasă, un program PG și dm / Colegiul Național ”Carmen Sylva” Petroșani, județ Hunedoara
Sălile de clasă sunt amplasate în școli din municipiul București  și județele Hunedoara și Argeș. Pentru al treilea an consecutiv dm România și P&G renovează și transformă săli de clasă destinate elevilor claselor pregătitoare prin programul „O sală de clasă ca acasă”. Pe parcursul anului 2024 au fost transformate trei săli de clasă în spații primitoare care să le poată oferi elevilor un mediu modern, potrivit procesului de învățare. Cele trei clase se află în Petroșani – Colegiul Național de Informatică „Carmen Sylva”, comuna Corbi, jud. Argeș – Școala Gimnazială „Naum Râmniceanu” și Sectorul 5 din București – Școala Gimnazială nr. 136.

Cele trei săli de clasă au fost reamenajate cu sprijinul unui arhitect cu o vastă experiență în crearea de spații educaționale pentru copii, astfel încât acestea să le ofere un spațiu prietenos și adecvat celor mai mici elevi, aflați la primul lor contact cu școala.

Fiecare dintre cele trei școli beneficiază acum de o sală complet renovată – de la pardoseală și pereți, până la mobilier nou și elemente decorative –  adecvată elevilor din clasele pregătitoare. Astfel, fiecare sală de clasă transformată a devenit un loc unde abordarea modernă a designului se va îmbina cu cele mai noi metode de studiu care, împreună să contribuie la scăderea abandonului școlar.

Foto credit: O sală de clasă ca acasă, un program PG și dm / Școala Gimnazială ”Naum Râmniceanu” Corbi, județ Argeș
O Sală de Clasă ca Acasă: Oferim copiilor șansa să aibă acces la o educație modernă și sănătoasă

„Ne păstrăm implicarea în susținerea unor cauze sociale destinate copiilor și punem accent și în acest an pe inițiativele care au ca scop educația acestora. Împreună cu partenerii de la P&G am reușit să renovăm 3 săli de clasă, iar acest lucru reprezintă o dovadă clară că ne dorim să continuăm susținerea unor tinere generații prin educație și prin oferirea de condiții moderne de studiu. Prin aceste trei săli am reușit să acoperim atât regiuni geografice diferite ale României, cât și comunități mai puțin favorizate. Am ajuns astfel acolo unde nevoia de educație și de condiții moderne de studiu poate avea o contribuție decisivă. Ne dorim să continuăm și să extindem această colaborare din cadrul proiectului O Sală de Clasă ca Acasă pentru a putea oferi cât mai multor copii șansa să aibă acces la o educație modernă și sănătoasă”, a spus Daniela Jordanovski, Manager Marketing și Achiziții în cadrul dm România.  

„P&G și brandurile sale își mențin implicarea în educația viitoarelor generații din România prin proiecte și parteneriate locale și naționale. Cu ajutorul partenerilor noștri de la dm România am reușit ca în 2024 să renovăm 3 noi săli de clasă și să ajungem în și mai multe comunități. Campania #OSalădeClasăcaAcasă este unul dintre proiectele prin care ne propunem să îmbunătățim viața românilor, oferind elevilor condiții mai bune în școli. Sperăm că acest lucru va contribui la optimizarea învățământului în comunitățile cu care lucrăm”, a spus George Carpov, Company Communications Director P&G. 

Transformarea fiecărui spațiu într-o lume magică pentru copii, ajutându-i să se dezvolte și să își atingă potențialul maxim

Campania O Sală de Clasă ca Acasă a fost lansată de P&G în 2018. De atunci, cu fiecare sală de clasă renovată an de an, P&G și partenerii săi a reușit cu succes să transforme fiecare spațiu într-o lume magică pentru copii, ajutându-i să se dezvolte și să își atingă potențialul maxim. Selectarea școlilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor active în zonele respective.

Foto credit: O sală de clasă ca acasă, un program PG și dm / Școala Gimnazială nr. 136 Sector 5 București

Despre dm Romania 

Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973 și este prezentă în 14 țări din Europa, ceea ce o clasifică ca cel mai mare lanț de drogherii din Europa. În România, dm este prezent din 2007, timp în care a evoluat constant, a creat aproximativ 2.000 de locuri de muncă, un magazin online și aplicația „dm-ul meu”, care răspund nevoii de proximitate, precum și peste 150 de magazine fizice, care aduc aproape experiența de cumpărare pentru toți iubitorii brandului.

Despre Procter & Gamble

P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Studenții îi cer ministrului Educației masteratul didactic, minim 25% proporție pentru studenți în alegerea rectorilor și creșterea finanțării

Studenții îi cer ministrului Educației să pornească masteratul didactic, prin elaborarea planurilor de învățământ pentru acest ciclu. Alianța Organizațiilor Studențești (ANOSR) îi solicită ministrului Ecaterina Andronescu și să-și respecte poziția…
Vezi articolul

Campanie susținută de Brio.ro

Elevii din clasele I-VIII au la dispoziție o platformă digitală pe care își pot testa gratuit nivelul de literație. Primele teste naționale pentru testarea nivelului de alfabetizare funcțională

Testele sunt realizate de Brio®, prima și singura platformă de teste digitale standardizate pentru elevii români. Acestea au fost elaborate pentru a evalua nivelul de alfabetizare funcțională a elevilor români…
Vezi articolul