Fostul ministru PSD al Sănătății, Florian Bodog, care și-a pierdut titlul de doctor pentru că a plagiat aproape integral teza de doctorat, conform CNATDCU, a devenit cadru didactic asociat la UMF Cluj

1.841 de vizualizări
Foto: gov.ro
Fostul ministru al Sănătății și actual senator PSD Florian Bodog a devenit cadru didactic asociat al Universității de Medicină şi Farmacie „Iuliu Hațieganu” din Cluj-Napoca, potrivit ebihoreanul.ro. Bodog a rămas în 2019 fără titlul de doctor în Management după ce Consiliul Național pentru Atestarea Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare (CNATDCU) a dat verdictul că acesta și-a plagiat teza de doctorat, anunța PressOne la vremea aceea. Lucrarea fostului ministru al Sănătății a fost plagiată aproape integral, potrivit deciziei CNATDCU.

Plagiatul din teza lui Bodog, intitulată „Managementul şi marketingul unităţilor sanitare”, a fost constatat de Universitatea de Vest din Timișoara (UVT) în iulie 2018, şi confirmat de CNATDCU la data de 25 iulie 2019. Bodog a atacat în justiție decizia administrativă a CNATDCU.

Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a decis, printr-o sentință definitivă, să îi retragă lui Florian Bodog titlul de profesor abilitat şi dreptul de a conduce doctorate, pe motiv că nu a îndeplinit criteriile minime pentru această avansare profesională.

Mai mult, Bodog a obţinut fraudulos titlul de profesor şi de conducător de doctorate, pentru că nu a respectat condiţia impusă de CNATDCU de a fi semnat ca autor principal cel puţin 6 articole ştiinţifice publicate în reviste cotate ISI.

Acest criteriu este obligatoriu atât pentru cei care aspiră la titlul de profesor, cât şi pentru cei care vor să obţină certificatul de abilitare, adică dreptul de a coordona doctorate. Bodog a fost apărat de Senat când DNA a cerut ridicarea imunității.

Sursă foto: gov.ro


1 comment
  1. Tre’ ca cineva ,,priceput” sa-i ,,educe” si pe studentii din Cluj cum sa rezolve treaba cu copiatul, pentru a nu se face de ras precum ,,studentii” aia din ,,capitala” de la ,,drept” care n-au avut pic de minte cand si-au popularizat ,,metodele” pe retele de socializare in vazul intregii tari. Un cunoscut imi zicea ca sigur pentru ,,pesedist” nu-i o tragedie c-a ,,pierdut” titlul de doctor, mai ales ca-n vremurile astea tulburi ca ,,doctor” ar fi trebuit sa fie ,,in prima linie” in ,,costumul” ala ermetic alb macar 8-10 ore/ zi. Astfel, fostul doctor s-a bucurat ca nimeni nu a insistat cu verificatul dobandirii si a licentei, ca sa nu mai vorbim c-ar fi fost tragic ca sapaturile sa ajunga pana la bac. A mai trecut inca unul ,,la catedra” astfel incat viitorul natiei e asigurat. In timp ce prestigiul (de care nu mai tine nimeni seama pe aceste melaguri) UMF-istilor de la Cluj ,,creste”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ecaterina Andronescu: Nu cred că vom avea mai mult de 70.000 de absolvenți de liceu peste trei ani. Ce se va întâmpla cu universitățile noastre? Soluția: studenții străini care aduc și taxe

Scăderea demografică “absolut dramatică” o face pe Ecaterina Andronescu să se întrebe “Ce se va întâmpla cu universitățile noastre?”. Într-o conferință la Constanța, ministrul Educației a interpretat astfel numărul copiilor…
Vezi articolul

Mesaj eveniment pentru profesori și studenți, din partea Consiliului Național al Rectorilor: Vă îndemnăm să participați la vot pe 8 decembrie, să vă informați corect, din surse credibile, să verificați faptele și să evitați capcanele zvonurilor sau ale propagandei. Apartenența României la Uniunea Europeană și NATO nu reprezintă doar garanții ale securității și stabilității, ci și oportunități de progres economic și social

„Fiți arhitecții propriului viitor! Alegeți să faceți parte din procesul decizional. Votul vostru contează mai mult ca oricând. Nu lăsați pe alții să decidă în locul vostru”, scriu reprezentanții Consiliului…
Vezi articolul

Consiliul Elevilor: Planurile-cadru pentru liceu așteaptă să fie revizuite de peste 4 ani / Elevii trec de la un curriculum nou, bazat pe cunoștințe și abilități practice, în gimnaziu, la curriculumul liceal învechit

„Elevii care urmează să fie înmatriculați în învățământul liceal vor fi nevoiți să facă tranziția de la un curriculum bazat pe cunoștințe și abilități practice, la unul învechit”, ținând cont…
Vezi articolul