Focare de COVID-19 în 3 licee din Timișoara, cu 39 de elevi pozitivi

1.338 de vizualizări
Foto: © Pressmaster | Dreamstime.com
Direcţia de Sănătate Publică Timiş a anunţat, marţi, că în trei licee din Timişoara se înregistrează focare de COVID-19, unde toate cele 39 de cazuri pozitive sunt din rândul elevilor, informează Agerpres. Cele trei licee din Timişoara cu focare sunt „Nicolaus Lenau” (11 cazuri), Baptist (9 cazuri) şi „C.D. Loga” (19 cazuri).

Totodată, a crescut cu peste 30 de cazuri numărul minorilor contaminaţi cu SARS-CoV-2, în ultima zi.

Conform sursei citate, în ultimele 24 de ore, în judeţul Timiş au fost confirmate 458 cazuri noi de infectări cu virusul SARS-CoV-2, din care două cadre medicale, 86 de minori şi 255 în Timişoara, toate cifrele fiind în creştere.

Rata de infectare a urcat la 2,61 la mia de locuitori pe judeţ, în timp ce Timişoara a intrat în scenariul roşu, cu 3,44 la mie, alături de alte 13 localităţi. Cel mai ridicat indice de contaminare cu SARS-CoV-2 – 8,35 la mie, este în comuna Dumbrăviţa, limitrofă Timişoarei.

Pe lângă cele trei focare din licee, mai este unul activ la Spitalul de Copii „Louis Ţurcanu”, cu 12 cazuri de persoane infectate.

Foto: © Pressmaster | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


1 comment
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Iulian Cristache, ultimul mesaj ca președinte al Federației Părinților: Nu mai faceți meditații cu profesorii de la clasă, nu mai mergeți cu ei la after-school-ul doamnei învățătoare. Vă cumpărați notele și liniștea aparentă. Veți „plăti“ la examene

Iulian Cristache le-a transmis părinților luni, 8 aprilie, într-un mesaj intitulat drept ultimul în calitate de președinte al Federației Naționale a Părinților, că sistemul de învățământ „nu va face niciodată…
Vezi articolul

Finanțarea școlilor după nevoile lor reale, restructurarea formării inițiale a profesorilor, curriculum bazat pe competența “a învăța să înveți” – priorități pe termen mediu ale Ministerului Educației, pentru învățământul preuniversitar

Restructurarea sistemului de formare inițială a profesorilor, o finanțare a școlilor legată de nevoile reale ale acestora, revizuirea evaluărilor elevilor și folosirea sistemelor informatice pentru aceste evaluări se numără printre…
Vezi articolul