Factori cheie care cresc performanța la Evaluarea Națională: curriculum bine structurat, metode de predare inovative și sprijin personalizat pentru fiecare elev / Daniela Oancea, directoarea Liceului Internațional King George: Promovăm atât performanțele academice, cât și abilitățile sociale și emoționale (P)

4.087 de vizualizări
Evaluarea Națională de la finalul clasei a VIII-a, din România, a avut loc în perioada 19-21 iunie şi a adus rezultate remarcabile pentru elevii din cadrul Liceului Internaţional King George, confirmând încă o dată calitatea învățământului și eforturile susținute ale cadrelor didactice și ale elevilor. Daniela Oancea, directoarea liceului, explică factorii care au contribuit la aceste rezultate deosebite și transmite un mesaj pentru elevii și părinții care aspiră la excelență în educație.

Daniela Oancea: „Suntem extrem de mândri de elevii noștri și de performanțele lor excepționale. Aceste rezultate sunt rodul unei colaborări strânse între profesori, elevi și părinți și reflectă angajamentul nostru continuu pentru excelență în educație. Elevii Liceului Internațional King George au obținut rezultate excelente la Evaluarea Națională din acest an, consolidând astfel reputația școlii ca lider în educația de excelență alături de alte şcoli din ţară. Acest rezultat nu este doar un motiv de mândrie pentru elevi și părinți, ci și o reconfirmare a calității învățământului oferit de instituție.

Într-o competiție acerbă cu alte școli private şi publice renumite, Liceul Internațional King George a reușit să se claseze în topul liceelor la nivel naţional, evidențiindu-se printr-un procent ridicat de note peste 9.00 obținute la examene. Aceste rezultate remarcabile reflectă nu doar efortul individual al elevilor, ci și dedicarea și profesionalismul cadrelor didactice. După un an cu rezultate de excepție la competiții naţionale şi internaţionale, elevii noștri au reușit sa îşi confirme apartenenţa la o comunitate a elevilor remarcabili. Curriculumul bine structurat, metodele de predare inovative și suportul personalizat oferit fiecărui elev au fost esențiale în atingerea acestor rezultate.

Care sunt factorii care au contribuit la aceste rezultate deosebite?

Daniela Oancea: Unul dintre factorii cheie este, cu siguranță, curriculumul nostru bine structurat. Metodele inovative de predare și suportul personalizat pentru fiecare elev sunt, de asemenea, esențiale. Punem un accent mare pe dezvoltarea holistică a elevilor, promovând atât performanțele academice, cât și abilitățile sociale și emoționale.

În contextul unei competiții acerbe cu alte instituții renumite de învățământ, cum reușiți să vă mențineți poziția de lider?

Daniela Oancea: Constanta noastră este dedicarea și profesionalismul cadrelor didactice. Ne străduim să oferim un mediu educațional de calitate, unde fiecare elev se simte sprijinit și motivat. Este important să avem o colaborare strânsă cu părinții și să creăm un parteneriat educațional solid. De asemenea, organizăm activități extracurriculare care contribuie la dezvoltarea integrală a elevilor noștri.

Ce mesaj aveți pentru elevii și părinții care aspiră la excelență în educație?

Daniela Oancea: Vreau să subliniez că succesul necesită muncă asiduă, disciplină și o atitudine pozitivă. Educația este o călătorie pe care nu o putem parcurge singuri; este nevoie de sprijinul și implicarea întregii comunități. Suntem dedicați să creăm un mediu unde toată lumea să-și atingă potențialul maxim. Performanţele Liceului Internațional King George ridică standardele pentru toate școlile private din Bucureşti și nu numai, stabilind un model de excelență educațională de urmat. Felicitările sunt binemeritate pentru toți cei implicați în acest succes remarcabil, iar cei mai fericiți sunt, bineînţeles, elevii.

În final, cum vedeți viitorul Liceului Internațional King George?

Daniela Oancea: Suntem optimiști și entuziasmați pentru viitor. Ne propunem să continuăm pe calea excelenței și să ridicăm constant standardele educaționale. Vom continua să investim în formarea cadrelor didactice și în dezvoltarea infrastructurii, pentru ca fiecare elev să aibă parte de cele mai bune condiții pentru succes. Liceul Internațional King George își consolidează poziția de instituție de învățământ de elită, pregătind viitori lideri și profesioniști de succes. Succes tuturor elevilor și mulțumiri părinților pentru încrederea acordată!

Evaluarea Națională a fost un real succes, reflectând eforturile conjugate ale elevilor, profesorilor şi părinților. Rezultatele obținute demonstrează că investiția în actul educaţional și adaptarea la noile provocări sunt fundamentale pentru performanța academică. Continuarea acestor eforturi va asigura, cu siguranță, îmbunătățirea acestor standarde în anii ce vor urma”.

Liceul Internațional King George reunește în prezent peste 1.200 de copii, de diverse naționalități, înscriși în ciclul preșcolar și primar, plus cel gimnazial și peste 120 de cadre didactice calificate.


4 comments
  1. Interesanta relatare despre reusita elevilor de la Liceul Internațional King George arată clar beneficiile unui curriculum bine structurat, metode de predare inovatoare si un sprijin personalizat. Felicităm toți cei implicați în acest succes si speram ca aceasta sa inspire alte instituții de învățământ să adopte abordări similare. De asemenea, este important să amintim că rezultate remarcabile pot fi obținute și în alte medii de învățare, chiar și cu clase numeroase și diverse abilități de bază ale elevilor. Investiția în educație este crucială pentru îmbunătățirea continuă a performanței academice.

    1. rezultate remarcabile pot fi obținute și în alte medii de învățare, chiar și cu clase numeroase și diverse abilități de bază ale elevilor.

      Ca de exemplu?

  2. În ultima poza am numărat 16 absolvenți. Oare asa este și la școlile de stat? Acele metode inovative de predare oare se pot aplica și în cazul a 30 de elevi din care 2 sunt cu CES ?

  3. Buna ziua! Haideți să facem schimb! Serios! Mai funcționează cu aceleași rezultate, metodele dumneavoastră pe elevii unei școli de cartier? Printre aceștia aflându-se în proporție destul de mare și elevi rromi! Sau, măcar o săptămână să veniți să predați și poate coborâți puțin cu picioarele pe pământ! Da! Calitatea actului educațional este data și de calitatea materialului cu care lucrezi! Ori când la dumneavoastră ajung numai elevi selectați, cred și eu că sunt rezultate! Și la noi sunt rezultate numai că asta este ce nu se înțelege! Munca de a ridica un elev de la 5 la 6 este mult mai grea decât să menții un elev de 9 la 9! Mulțumesc!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Școala vinde iluzii între clasele V-VIII. Dacă tot am sistemul digitalizat de corectare de către alți profesori, de ce nu avem evaluări naționale în clasele a V-a, a VI-a, a VII-a, a VIII-a? Să nu țin copilul cu 10 pe linie și când dă Evaluarea Națională să ia 6 – apelul președintelui Consiliului pentru Combaterea Discriminării, Csaba Asztalos

„Eu consider că elementul de transdisciplinaritate ar fi mult mai potrivit ca sistem de evaluare la finalizarea gimnaziului, fie că asta înseamnă la terminarea clasei a VIII-a sau a clasei…
Vezi articolul

Evaluarea Națională 2022. Subiectele date la Limba română au texte suport din „Toate pânzele sus” și „Frânturi din viața lui Delavrancea”. La subiectul 2 a fost text narativ despre cea mai frumoasă întâmplare din vacanță cu o descriere de 30 de cuvinte și un dialog de 4 replici

Absolvenții de clasa a VIII-a care au susținut azi proba scrisă la Evaluarea Națională 2022 au primit varianta 4 a subiectelor făcute pentru acest examen de către Centrul Național de…
Vezi articolul

9 medii de 10 în plus la Evaluarea Națională 2024, după contestații. În total, 74 de elevi au obținut medii maxime. Este cel mai mic număr din ultimii 11 ani

A crescut numărul elevilor cu media generală 10 la Evaluarea Națională 2024, după rezolvarea contestațiilor, potrivit Ministerului Educației. Inițial erau 65 de medii de 10. După soluționarea contestațiilor, numărul lor a…
Vezi articolul

Programul ASAP de implementare în școli a sistemului de colectare selectivă a deșeurilor reciclabile va ajunge în toate reședințele de județ din România în anul școlar 2021-2022 (P)

ASAP România (Armata Selectării Atente a Plasticului), programul de responsabilitate socială inițiat de Fundația The Institute și susținut de Lidl România, care urmărește să genereze schimbare în comportamentul adolescenților față…
Vezi articolul