Evenimente online și webinarii cu sfaturi și resurse pentru părinții de adolescenți, la care participă psihologi, experți în parenting și în științele educației – în perioada 18-20 aprilie – Școala de primăvară ROSE

769 de vizualizări
Foto: © Rido | Dreamstime.com
O serie de evenimente online și webinarii ce aduc împreună experți în psihologie, în parenting și în științele educației, pentru a oferi părinților de adolescenți resurse și sfaturi pentru susținerea copiilor în procesul de învățare, vor avea loc în perioada 18-20 aprilie, potrivit unui comunicat de presă.

Cele trei zile de evenimente, sub genericul “Școala de primăvară ROSE”, sunt organizate în cadrul Proiectului privind Învățământul Secundar-ROSE.

Evenimente incluse în program:

Luni, 18 aprilie 2022, începând cu ora 18:00 – conf. univ. dr. Otilia Clipa şi conf. univ. dr. Maria-Doina Schipor, cadre didactice la Facultatea de Ştiinţe ale Educaţiei a Universităţii ‘Ştefan cel Mare’ din Suceava, vor aduce în centrul atenţiei, în cadrul webinarului ‘Cum învaţă elevii? Psihologia creativităţii şi a învăţării’, aspecte din domeniul psihologiei educaţiei, într-o discuţie cu părinţii despre modalităţile prin care elevii ajung să dobândească competenţele necesare în cadrul activităţilor de învăţare din liceu. 

  • “În cadrul evenimentului, le vor fi prezentate părinţilor modalităţile prin care tehnicile de învăţare creative îi pot ajuta să se apropie de copiii lor, elevi. De asemenea, din perspectiva cadrelor didactice şi a părinţilor, va fi abordată tema utilizării evaluării ca trăire şi punct de sprijin pentru învăţare”

Marţi, 19 aprilie 2022, începând cu ora 18:00, psihoterapeuta Doina Grasu îi invită pe părinţii ROSE la o discuţie despre ‘Cum să creşti un copil echilibrat’

  • “În relaţie cu fiul sau fiica adolescentă, părintele are nevoie mai mult ca oricând să îşi asume propriile vulnerabilităţi pentru a fi un bun model în gestionarea emoţiilor. Dubiile şi curiozitatea, nevoia de intimitate, dar şi dorinţa de afirmare socială, nesiguranţele şi confirmarea competenţelor sunt câteva dintre provocările şi nevoile din viaţa unui adolescent.”

Miercuri, 20 aprilie 2022, începând cu ora 18:00, psihologul Mihai Copăceanu, doctor în medicină, va susține o discuţie despre modalităţile prin care părinţii pot contribui la ‘Îmbunătăţirea încrederii de sine a adolescenţilor’

  • “Discuţia îşi propune să conducă la o reflecţie asupra vieţii de adolescent şi a provocărilor acesteia şi să contureze un mic ghid de bune practici în ceea ce priveşte dezvoltarea încrederii în sine în rândul adolescenţilor.”

Participarea la evenimentele organizate în cadrul Şcolii de Primăvară ROSE este gratuită, iar ‘absolvenţii’ celor trei zile vor primi diplome de ‘Părinţi ROSE’. 

Detalii – pe site-ul www.rose-edu.ro.

Foto: © Rido | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


1 comment
  1. Baniiii !!!
    Cind vom primii banii pentru cei trei ani în care am slugarnic în proiectul european ROSE … ca șefii si-au luat bănuții!
    RUSINE!!!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Start în Educație - program implementat de Fundația World Vision România și Fundația OMV Petrom

Părinte: Eu nu am făcut școală. Acum am învățat și eu, folosind cu copilul caietul special. La anul când merge la școală îl voi putea ajuta / Efectele formării educatorilor și părinților asupra educației copiilor – Raport „Start în educație”

Formarea educatorilor, cursurile pentru părinți, dotarea grădinițelor cu materiale educaționale, accesul copiilor și părinților din medii defavorizate la resurse educaționale au un impact semnificativ asupra educației preșcolarilor, conform Raportului privind…
Vezi articolul
Bogdan Aurescu - Inquam Photos / George Călin

Bogdan Aurescu, despre educația minorității române din Ungaria: Este necesar să găsim soluții pentru formarea de noi cadre didactice pentru trimiterea din România şi să acordăm burse pentru a încuraja elevii români să învețe în limba română

Necesitatea creșterii calității învățământului în limba română, asigurarea unei finanțări adecvate pentru mass-media de limba română, dar și pentru proiectele instituțiilor de cultură reprezentative pentru etnicii români din Ungaria sunt…
Vezi articolul

Elevii vor transmite gândurile lor în mod anonim profesorilor pentru fiecare semestru, conform fișei de feedback aprobată prin ordin de ministru de Ligia Deca în Statutul Elevului 2024, deși semestrele au fost desființate de doi ani / Prevederea din statut menționează feedbackul anual

Fișa de feedback din Statutul Elevului 2024 este luată copy-paste după precedenta, aprobată în iunie 2021 de ministrul de atunci Sorin Cîmpeanu. Cea actuală, aprobată prin ordinul de ministru 5.077/2024,…
Vezi articolul

India a devenit a patra țară care a aselenizat o navă spațială / Ce se află în spatele cursei către Polul Sud al Lunii: interesul pentru gheața selenară, resursă pentru viitoare curse spațiale

India a aselenizat cu nava spațială Chandrayaan-3 pe Lună, devenind astfel a patra națiune care reușește o astfel de performanță. Misiunea ar putea consolida statutul Indiei de superputere globală în domeniul…
Vezi articolul