Lotul României a obținut mențiune la Olimpiada Internațională de Filosofie

955 de vizualizări
Foto: Ministerul Educației
Lotul olimpic de filosofie a obținut o mențiune (Honorable Mention) la a XXXI-a ediţie a Olimpiadei Internaţionale de Filosofie (IPO), desfăşurată la Olympia (Grecia) în perioada 11-14 mai, potrivit unui anunț al Ministerului Educației.

„Performanța a fost reușită de Mircea Balaș, elev la Colegiul Național „Unirea” din Focșani (județul Vrancea)”, conform sursei citate.

Au participat 100 de concurenți din 49 de ţări, iar tema generală a fost „A Life in Fair Competition”.

„Din echipa României, coordonată și însoțită de prof. Eugen Stoica, a făcut parte și Iani Irașcu, elev la Colegiul Național „Gheorghe Vrânceanu” din Bacău”, scrie Ministerul.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Școlile, grădinițele și ONG-urile din zonele defavorizate pot primi 4 mii de calculatoare recondiționate, anunță asociația Ateliere fără frontiere. Înscrierile se fac până pe 14 mai

4.000 de calculatoare recondiționate pentru școlile, grădinițele, ONG-urile și instituțiile sociale deficitare la acest capitol, de la nivel național, sunt anunțate de asociația Ateliere fără frontiere, potrivit unui comunicat primit…
Vezi articolul
meditații în perioada în care școlile au fost închise

DOCUMENT Elevii vor putea fi mustrați de profesori în fața clasei, ca sancțiune, deși acum este interzis acest lucru. Modificările scrise de Ministerul Educației, pentru sancționarea elevilor, în proiectul de modificare a Statutului acestora

Elevii vor putea fi mustrați în fața clasei de cadrele didactice, potrivit ordinului ce modifică Statutul elevului, document obținut pe surse de Edupedu.ro. Statutul actual prevede că mustrarea elevilor în…
Vezi articolul

Guvernul va analiza unde se duc banii de educație și va propune măsuri de eficientizare a cheltuielilor publice în domeniu / Un memorandum arată că “s-au făcut eforturi” pentru creșterea alocărilor bugetare, dar fără rezultate “satisfăcătoare”

Guvernul a adoptat, în ședința de miercuri, un memorandum prin care este aprobată analiza modului cum au fost cheltuiți, în anii recenți, banii de educație, pentru a vedea care sunt…
Vezi articolul