Elevii de clasa pregătitoare, de la Școala Gimnazială „Nicolae Iorga” Ploiești, învață într-o sală unicat, transformată de programul P&G (P)

5.417 vizualizări
P&G transformă o nouă sală de clasă într-un loc „ca acasă”, un spațiu unicat pentru elevii clasei pregătitoare. Cu ajutorul Mirunei Pavoni, arhitect cu o vastă experiență în crearea și amenajarea spațiilor educaționale pentru copii, spațiul a fost reamenajat pentru a găzdui elevii într-un mediu primitor și inspirațional, care să-i ajut­­e în procesul de învățare.

Pentru elevii clasei pregătitoare din cadrul Școlii Gimnaziale “Nicolae Iorga” Ploiești, primul an de școală va începe cu o surpriză. O sală de clasă în care aceștia vor învăța este complet renovată și redecorată – de la pardoseală și pereți, până la mobilier și elemente decorative. Spațiul este definit de o atmosferă creativă și prietenoasă, în care cei mici se pot simți ca acasă. La baza proiectului stă un concept unic, prin intermediul căruia sala de clasă a fost transformată într-un spațiu atrăgător pentru elevi, în care elementele prietenoase și colorate se împletesc cu condițiile moderne de studiu, care le vor facilita drumul către cele mai bune rezultate.

După transformare: sala de clasă „ca Acasă” de la Școala Gimnazială “Nicolae Iorga” Ploiești

P&G este alături de români nu doar prin mărci inovatoare care îmbunătățesc sănătatea și igiena de acasă, ci și prin sprijinirea comunităților locale în care își desfășoară activitatea. P&G investește în diverse proiecte de responsabilitate socială care abordează aspecte precum cele sociale sau de mediu. Programul O Sală de Clasă ca Acasă a fost lansat de P&G în 2018. De atunci, cu fiecare sală de clasă renovată, P&G a reușit cu succes să transforme fiecare spațiu într-o lume magică pentru copii, ajutându-i să se dezvolte și să își atingă potențialul maxim. Selectarea școlilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor partenere din zonele respective.

Înainte de transformare: sala de clasă de la Școala Gimnazială “Nicolae Iorga” Ploiești

Despre Procter & Gamble

P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.

Citește și:
VIDEO Șapte săli de clasă „ca Acasă”. Programul P&G care a creat spații unicat de învățare pentru peste 200 de elevi și profesorii lor (P)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Material susținut de NextLab.tech

INTERVIU Totoro Team, locul I la concursul național de robotică Nextlab.tech din 2022, la proba labirint: Este important să participi, să ceri sfaturi, să greșești. Ce contează este ca tu să înveți să „stăpânești” un robot

Totoro Team, formată din Andreea și Luca, a câștigat locul I și un laptop ASUS ROG la concursul Nextlab.tech din 2022 cu robotul Miro, Snake 1, la proba labirint. Andreea…
Vezi articolul