Elevii de clasa pregătitoare, de la Școala Gimnazială „Nicolae Iorga” Ploiești, învață într-o sală unicat, transformată de programul P&G (P)

5.313 vizualizări
P&G transformă o nouă sală de clasă într-un loc „ca acasă”, un spațiu unicat pentru elevii clasei pregătitoare. Cu ajutorul Mirunei Pavoni, arhitect cu o vastă experiență în crearea și amenajarea spațiilor educaționale pentru copii, spațiul a fost reamenajat pentru a găzdui elevii într-un mediu primitor și inspirațional, care să-i ajut­­e în procesul de învățare.

Pentru elevii clasei pregătitoare din cadrul Școlii Gimnaziale “Nicolae Iorga” Ploiești, primul an de școală va începe cu o surpriză. O sală de clasă în care aceștia vor învăța este complet renovată și redecorată – de la pardoseală și pereți, până la mobilier și elemente decorative. Spațiul este definit de o atmosferă creativă și prietenoasă, în care cei mici se pot simți ca acasă. La baza proiectului stă un concept unic, prin intermediul căruia sala de clasă a fost transformată într-un spațiu atrăgător pentru elevi, în care elementele prietenoase și colorate se împletesc cu condițiile moderne de studiu, care le vor facilita drumul către cele mai bune rezultate.

După transformare: sala de clasă „ca Acasă” de la Școala Gimnazială “Nicolae Iorga” Ploiești

P&G este alături de români nu doar prin mărci inovatoare care îmbunătățesc sănătatea și igiena de acasă, ci și prin sprijinirea comunităților locale în care își desfășoară activitatea. P&G investește în diverse proiecte de responsabilitate socială care abordează aspecte precum cele sociale sau de mediu. Programul O Sală de Clasă ca Acasă a fost lansat de P&G în 2018. De atunci, cu fiecare sală de clasă renovată, P&G a reușit cu succes să transforme fiecare spațiu într-o lume magică pentru copii, ajutându-i să se dezvolte și să își atingă potențialul maxim. Selectarea școlilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor partenere din zonele respective.

Înainte de transformare: sala de clasă de la Școala Gimnazială “Nicolae Iorga” Ploiești

Despre Procter & Gamble

P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.

Citește și:
VIDEO Șapte săli de clasă „ca Acasă”. Programul P&G care a creat spații unicat de învățare pentru peste 200 de elevi și profesorii lor (P)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Școlile și grădinițele particulare autorizate primesc costul standard pe elev, adică finanțare de la stat, pe durata suspendării cursurilor. Textul publicat în Monitorul Oficial

Școlile și grădinițele particulare autorizate primesc costul standard pe elev, adică finanțare de la stat, în perioada suspendării cursurilor, potrivit Ordonanței de Urgență nr 70, publicată în Monitorul Oficial. Statul…
Vezi articolul