Elevii de clasa a XI-a și a VII-a nu susțin simulări la BAC 2022, respectiv Evaluarea Națională 2022 / Inspectoratele școlare pot alege însă organizarea simulărilor la nivel județean – surse

25.093 de vizualizări
Foto: © Andreaobzerova | Dreamstime.com
Mulți elevi de clasele a-VII-a și a XI-a au întrebat Edupedu.ro dacă vor susține și ei simulările de anul acesta pentru cele 2 examene, așa cum s-a întâmplat în 2019. Acest lucru nu se va întâmpla, potrivit unor surse din ministerul Educației. Totuși, inspectoratele județene pot organiza simulări pentru a-i pregăti pe elevi.

Ieri, aceleași surse au transmis Edupedu.ro data la care ar trebui să înceapă simulările pentru examenul de Bacalaureat 2022 și pentru Evaluarea Națională 2022.

Astfel, simulările pentru BAC au loc în perioada 28-31 martie, iar cele pentru Evaluarea Națională între 4-6 aprilie. Rezultatele vor fi afișate pe 14 aprilie pentru ambele simulări. Până la publicarea în Monitorul Oficial a ordinului de ministru cu actualul calendar pentru simulările examenelor naționale, datele precizate pot suferi modificări.

  • 2019 a fost ultimul an înainte de pandemia de Covid-19 în care elevii de clasa a XI-a au susținut simulări pentru BAC, alături de colegii lor mai mari cu un an.
  • Elevii de clasa a VII-a au dat simularea pentru Evaluarea Națională doar într-un singur an, în 2019, când a decis ministrul de atunci acest lucru, Ecaterina Andronescu.

Foto: © Andreaobzerova | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.

Vezi și: Simulările pentru Bacalaureat 2022 încep în data de 28 martie, iar pentru Evaluarea Națională 2022, pe 4 aprilie – surse

4 comments
  1. De ce nu fac și ei o mica simulare?!
    Am înțeles la clasa a VII a, dar la clasa a XI a?
    Totuși la clasa a VIIa sunt doar 2 probe romana și matematica (puține cazuri și limba materna)
    Nu se poate face cumva ca elevii sa fie evaluați de cadre didactice de cel puțin 3 ori pe an pentru evaluarea nationala dar și pentru bac! Tezele nu s-au mai dat de mult timp iar evaluarea inițială în ultimi 2 ani aproape ca nu mai este, nu știu cum era la alte licee !
    La începutul anului, la jumătatea anului (când începe semestrul II) dar și la finalul anului cu câteva săptămâni înainte de examen (în cazul celor de a VIII a și a XII a) sau cu 3 săptămâni înainte de vacanta de vara (clasa a VII a și a XI a) se pot face 3 verificări pe an pentru a verifica potențialul elevilor dar și pentru a fi învățați cu atmosfera de examen , nu doar la o simulare o data pe an! Părerea mea!

  2. Macar atat. Altfel ar trebui sa ii scoata pe profesori de la clase predare, corectare teste, ca sa supravegheze și sa corecteze sute de simulări.Si unde sa msi menționăm ca nu sunt platiti absolut deloc pentru aceste încărcări supraomenești. Si nici pentru sâmbete si duminici pierdute pe la supravegheri si corectari la olimpiade scolare.

    1. Incarcari supra-omenesti? Ce conteaza ca aceste simulari i-ar ajuta pe elevi sa isi manageruiasca stresul, si asa ridicat, legat de examene, si ca le-ar indica din timp unde au lacune. Important e sa nu stresam profesorii , saracii de ei. Invatamantul in Romania exista pentru profesori nu pentru elevi.

    2. Va înțeleg! La noi când aveam o teza în clasa a IX a era corectata tocmai după 2 săptămâni de la susținerea ei deoarece erau de verificat la prea multe clase în plus lecția trebuia sa continue
      Totuși aceste simulări sunt destul de importante pentru a verifica în acel moment cunoștințele acumulate de fiecare elev pentru a rezolva anumite lacune
      Eu sunt de părere ca după fiecare simulare simulare /lucrare de control /teste de evaluare inițială ar trebui sa se facă ședințe cu părinții pentru a fi informați despre situația elevilor la diverse materii dar și căutarea de soluții pentru ca elevii sa se îndrepte
      Învățatul le este benefic elevilor și în plus aceste informații acumulate ii vor ajuta în viata
      Cât despre olimpici ar trebui să fiți fericit ca ii avem deoarece în România sunt tot mai putini elevi olimpici ceea ce este foarte trist 😥
      Gândiți-vă ca olimpiadele ii fac pe elevi sa fie pasionați și sa studieze cu placere ceea ce ii pasionează
      În plus salariile mari nu ar trebui sa fie principala voastră problema ci următoarea :,, Dacă elevul a înțeles cu adevărat ceea ce i-am predat astăzi? A rămas cu ceva din ce i-am explicat azi *Asta ar trebui sa fie principala voastră misiune, de a ajuta elevii sa aibe cât mai multe cunoștințe acumulate.
      Sa ști ca sunt profesori voluntari care le explica gratis elevilor lecțiile ca să înțeleagă ce li s-a predat!
      Chiar am cunoscut cazuri unde profesorii ajutau gratis elevii sa se pregătească pentru examene de bacalaureat dar și pentru lecții unde întâmpinau dificultate
      Gândiți tot timpul partea plina a paharului
      O seara cât mai excelenta sa aveți!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

OFICIAL Creditele profesionale transferabile pentru profesori sunt validate de Consiliul de Administrație al școlii. Dispare responsabilul cu dezvoltarea resursei umane. Dosarul cu adeverințe poate fi depus până pe 15 noiembrie

Creditele profesionale transferabile pentru profesori sunt validate de Consiliul de Administrație al școlii, după evaluarea dosarului de către comisia de credite. Aceasta este una dintre modificările pe care le aduce…
Vezi articolul

Academia Română a lansat o scrisoare de protest împotriva demiterii lui Nicolae Zamfir de la conducerea Institutului Național de Fizică Nucleară: “Actul și maniera demiterii de către Ministrul Educației sunt de neînțeles”

“Actul şi maniera demiterii de către Ministrul Educației și Cercetării a Directorului General al Institutului care implementează Proiectul ELI-NP sunt de neînţeles. În plus, ele au conotații mai largi, reprezentând…
Vezi articolul