Educația de mediu va fi integrată, în Polonia, în fiecare ciclu de învățământ, în diverse discipline și activități școlare cu ajutorul unui grup de zeci de experți în domeniu

74 de vizualizări
Foto: © Katarzyna Bialasiewicz | Dreamstime.com
Ministerul Educației din Polonia a format un grup de 36 de experți în domeniul mediului pentru a pregăti o serie de măsuri pentru refacerea modului cum sunt predate subiectele legate de climă, „esențiale pentru toți”, potrivit unei prezentări publicate de rețeaua europeană Eurydice

În demers sunt implicate organizații de mediu, reprezentanți ai mediului academic, profesori și autorități locale, arată sursa citată. Aceștia vor sprijini Ministerul Educației în dezvoltarea unui nou curriculum, dar nu pentru o nouă materie, ci ca elemente ce vor fi integrate, la nivelul fiecărui ciclu de învățământ, în diverse discipline și activități școlare. 

Educația pentru mediu va fi gândită într-o manieră „integrată, interdisciplinară și transcurriculară, încorporată în contextul local”, arată prezentarea menționată.

Propunerile vor urmări nu doar ce se predă, ci și cum se predă, ele vizând următoarele zone de acțiune:

  • Curriculumul școlar
  • Infrastructura școlară
  • Cooperarea cu organizațiile neguvernamentale
  • Formarea și pregătirea cadrelor didactice
  • Cooperarea cu părinții elevilor.

Foto: © Katarzyna Bialasiewicz | Dreamstime.comDreamstime.com sprijină educaţia din România şi oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil / Campania Back to school oferă posibilitatea oricărei școli, profesor sau elev să descarce imagini de calitate cu 50% discount.


1 comment
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Numărul prea mare de elevi la clasă afectează progresul și comportamentul elevilor, avertizează profesorii britanici / O problemă în plus: copiii de astăzi sunt mai mari decât cei din generațiile anterioare

Numărul mare de elevi în clasă afectează progresul acestora, deoarece profesorii nu pot să răspundă nevoilor tuturor copiilor, consideră majoritatea cadrelor didactice din Marea Britanie, care se află în topul…
Vezi articolul