Documente manageriale improvizate, nerelevante și nerealiste în școli, printre punctele slabe identificate de Inspectoratul Școlar al Municipiului București

Foto: © Sarawut Nirothon | Dreamstime.com

Proiectarea, în multe școli, de documente manageriale improvizate și nerealiste este unul dintre punctele slabe identificate de Inspectoratul Școlar al Municipiului București (ISMB). Este vorba despre planul managerial pentru anul școlar 2024-2025. Vezi mai jos, în articol, care sunt celelalte puncte slabe.

Un alt punct slab este existența unui număr de unități școlare care nu asigură servicii educaționale de calitate și care au înregistrat rezultate foarte slabe la examenele naționale.

Edupedu.ro a scris că utilizarea metodelor tradiționale de predare-învățare-evaluare și analiza superficială a rezultatelor nesatisfăcătoare la examenele naționale, a cauzelor acestora și lipsa planurilor de măsuri remediale și de suport sunt alte puncte slabe.

La partea de curriculum, punctele slabe sunt următoarele, potrivit documentului ISMB:

Documentul Inspectoratului Școlar al Municipiului București poate fi consultat mai jos:

Informații de context

Doar pentru prevenirea și gestionarea violenței școlare un director de școală trebuie să cunoască 6 reglementări legale diferite și să întocmească și să raporteze la termen 6 tipuri de documente. Pe baza Legii învățământului preuniversitar, o hotărâre de guvern și mai multe ordine de ministru trebuie să elaboreze 5 proceduri, conform unei adrese transmise directorilor de școli de către Inspectoratul Școlar Județean Sibiu.

Cu atât de multe responsabilități, nu ai când și cum să le faci pe toate, multe rămân doar pe hârtie, a declarat pentru Edupedu.ro un director de școală. – Lista documentelor de întocmit de un director școală

Foto: © Sarawut Nirothon | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil / Campania Back to school oferă posibilitatea oricărei școli, profesor sau elev să descarce imagini de calitate cu 50% discount.

Citește și:
Utilizarea metodelor tradiționale de predare-învățare-evaluare și numărul încă foarte mare de profesori care nu proiectează eficient activități didactice, printre punctele slabe identificate de Inspectoratul Școlar al Municipiului București
Exit mobile version