DOCUMENT Ministerul Educației anunță situația actualizată a școlilor închise din cauza condițiilor meteo: decizie finală de suspendare integrală a cursurilor în 6 județe, pentru astăzi

2.852 de vizualizări
Foto: Pixabay.com
Ministerul Educației anunță că și în județul Vrancea inspectoratul școlar a decis să suspende integral cursurile, după ce dimineață a comunicat că suspendarea nu cuprinde și orele efectuate după-amiază. În total, 6 județe și-au închis toate școlile și grădinițele astăzi, 6 februarie, din cauza condițiile meteo nefavorabile: Brăila, Buzău, Călărași, Ialomița, Tulcea și Vrancea. Vezi mai jos lista integrală a localităților din celelalte județe unde cursurile sunt suspendate parțial.

“În urma întrunirii Comitetului pentru Situații de Urgență, Inspectoratele Școlare din județele: Brăila, Buzău, Călărași, Ialomița, Tulcea și Vrancea au luat decizia ca astăzi, 06 februarie 2020, cursurile vor fi suspendate integral, din cauza condițiile meteo nefavorabile – intensificări puternice ale vântului, viscol, vizibilitate redusă semnificativ/COD ROȘU – COD PORTOCALIU”, anunță Ministerul Educației, într-un comunicat remis Edupedu.ro.

Lista localităților cu unități de învățământ închise parțial astăzi, 6 februarie, din cauza condițiilor meteo nefavorabile:



 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Nouă premii de aproape 5.000 de euro pentru liceeni din șapte județe, în finala Early Innovators Business Plan 2023. Reciclarea panourilor fotovoltaice, grădini urbane în balcoane, un robot care colecteaza plasticul din râuri, spațiu de socializare în școli, printre ideile câștigătoare (P)

Reciclarea panourilor fotovoltaice învechite, grădini urbane în balcoane, terase și pe acoperișurile blocurilor din orașe, un robot care colectează plasticul din râuri și lacuri, spațiu de conectare și relaxare în…
Vezi articolul

Sebastian Țoc, profesor și cercetător, propune „renunțarea la ierarhizarea elevilor la liceu și școala profesională în funcție de examene cu miză mare, fiind preferabil un mix de criterii”, printre alte măsuri care ar duce la școli mai incluzive

Modalitatea de organizare a sistemului de învățământ din România tinde să încurajeze ierarhizarea școlilor și, adesea, segregarea pe criterii economice, etnice sau de rezidență, bazându-se pe ierarhii puternice și pe…
Vezi articolul