UPDATE Dezbatere pe rezultatele de la simularea Bacalaureatului, anunțată de CCD Galați și Proiectul MERITO, miercuri. Sunt așteptați profesori, directori, părinți și elevi, iar înscrierile sunt încă deschise

669 de vizualizări
Foto: People photo created by pressfoto – www.freepik.com
UPDATE În urma publicării, marți, a rezultatelor complete la examenele de simulare a Bacalaureatului şi a analizei rezultatelor pe itemi, centralizată la nivel naţional, dezbaterea organizată de Casa Corpului Didactic Galați și Proiectul MERITO are loc miercuri, 3 aprilie, începând cu ora 18. „Pentru a putea propune soluţii funcţionale, ne dorim să dezbatem cu argumente întemeiate și să analizăm radiografia realității școlare, așa cum reiese din rezultatele simulării”, potrivit organizatorilor.
Reamintim că dezbaterea fusese programată pentru ziua anunțului rezultatelor, dar Ministerul Educației a întârziat aproape 3 săptămâni publicarea analizei detaliate a rezultatelor pe itemi.

Momentan înscrierile rămân deschise: https://fb.me/e/1WEy40udx.

Informația inițială:

Organizatorii anunță că vor fi cel puțin 6 profesori care vor analiza rezultatele și care vor face recomandări pentru profesori și pentru elevi.

  • Doina Geru – moderator, profesoară de Limba engleză şi directoarea Casei Corpului Didactic Galaţi.
  • Laura Felea, profesoară MERITO 2022 de Istorie la Liceul Tehnologic „Henri Coandă” şi directoarea Palatului Copiilor Tulcea;
  • Tatiana Cauni, profesoară MERITO 2019 de Limba şi literatura română, la Liceul Teoretic “Emil Racoviţă”, din Baia Mare;
  • Bogdan Raţiu, profesor MERITO 2019 de Limba şi literatura română la Liceul Teoretic “Bolyai Farkas”, din Târgu Mureş;
  • Cătălin Ciupală, profesor MERITO 2020 de Matematică la Colegiul Naţional “Andrei Şaguna”, din Braşov;
  • Sorin Haiduc, profesor de Matematică şi director MERITO 2022 la Colegiul Naţional “Preparandia – Dimitrie Ţichindeal”, din Arad;
  • Sorin Langu, profesor de Istorie la Colegiul Naţional “Vasile Alecsandri”, din Galați.

La dezbatere vor fi atinse următoarele puncte:

O recapitulare a subiectelor de la simulare şi a tendinţelor remarcate în ultimii ani la subiectele de la Bacalaureat;

O scurtă analiză a subiectelor care au reprezentat provocări pentru elevi;

Analiza rezultatelor comunicate de Ministerul Educaţiei în raport cu subiectele;

Ce ne pot spune subiectele de la simulare despre cele cu care elevii se vor întâlni la Bacalaureat din vară?

Pe ce ar fi util să se concentreze profesorii şi elevii pentru a (se) pregăti cât mai bine pentru subiectele de la Bacalaureat din vară?

Participanții pot adresa întrebări în dezbatere. Întâlnirea este disponibilă gratuit profesorilor, directorilor, elevilor şi părinţilor, din toată ţara, se desfăşoară pe Zoom, cu înscrieri pentru participare directă prin acest formular (în limita celor 500 de locuri disponibile, în ordinea înscrierii): https://forms.gle/bcJDPa9YJtRDMCaeA, şi este transmisă în direct pe FB, pe evenimentul dedicat şi pe paginile MERITO şi CCD Galaţi, mai anunță organizatorii.

Dezbaterea este co-organizată de profesorii contributori, sub umbrela Casei Corpului Didactic Galaţi şi a proiectului MERITO.


4 comments
  1. REPROGRAMAREA dezbaterii: Pentru a putea propune soluţii funcţionale, ne dorim să dezbatem cu argumente întemeiate și să analizăm radiografia realității școlare, așa cum reiese din rezultatele simulării. În acest sens, nu putem da curs unei dezbateri profesioniste şi unei analize fundamentate în lipsa rezultatelor complete, centralizate la nivel național (ce erau aşteptate a fi publicate cel mai târziu pe 22 martie).
    Ca urmare, suntem nevoiţi să reprogramăm dezbaterea privind rezultatele simulării Bacalaureatului, în funcție de apariția rezultatelor pe itemi – vom reveni cu detalii pe pagina noastră de FB şi pe evenimentul dedicat, iar înscrierile rămân deschise: https://fb.me/e/1WEy40udx.
    Mulţumim pentru înţelegere!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

După Academia Română, și Comitetul Istoricilor Români, condus tot de Ioan Aurel Pop, cere Ministerului Educației două ore de istorie în gimnaziu și trei ore pentru liceeni, indiferent de profil / Pop dă exemplul Ungariei

Comitetul Naţional al Istoricilor Români solicită Ministerului Educaţiei ca în învăţământul gimnazial numărul de ore de Istorie din trunchiul comun, obligatoriu, să fie de cel puţin 2 pe săptămână, iar…
Vezi articolul

OFICIAL De la 1 septembrie 2022 vor fi cel puțin 10 modificări în ROFUIP, după ce documentul a apărut în Monitorul Oficial / Printre principalele schimbări: elevii nu vor mai putea fi exmatriculați, profesorii vor încheia câte o singură medie pe an la fiecare disciplină, iar părinții nu pot strânge bani pentru atenții destinate profesorilor

Regulamentul de funcționare și organizare a școlilor 2022 a suferit mai multe modificări, în special din cauza schimbării structurii anului școlar de la 1 septembrie anul acesta. Edupedu.ro a scris…
Vezi articolul

Afganistanul este de un an singura ţară din lume unde fetelor li se interzice să meargă la şcoală mai departe de învăţământul primar, acuză șeful diplomației de la Washington care anunță că SUA impun restricții de viză talibanilor

Statele Unite au anunţat marţi noi sancţiuni împotriva talibanilor ca represalii la tratamentul aplicat femeilor şi fetelor în Afganistan, scrie AFP, potrivit Agerpres. „Astăzi (luni), anunţ restricţii privind acordarea de…
Vezi articolul

Elevii înscriși la BAC 2020 – obligaţi să semneze pe cererea de înscriere un acord conform legii de protecţie a datelor în cazul infractorilor sau cercetaţilor penal. Textul a fost introdus şi în cererile din 2019

Elevii care s-au înscris la Bacalaureat 2020 au fost obligaţi să bifeze pe cererea de înscriere un acord conform legii de protecţie a datelor în cazul reţinuţilor de poliţie şi…
Vezi articolul