“Propun să fie date aceleași teste PISA profesorilor. Veți avea o mare surpriză. Ar trebui evaluați toți profesorii”, a declarat pentru Edupedu.ro cercetătorul Daniel Funeriu, în ziua în care OECD a publicat rezultatele la testele PISA 2018. România a obținut cel mai slab punctaj din ultimii 9 ani, cu un analfabetism funcțional de 44%, creștere mare față de 2015 când indicatorul era la 39%.
Fostul ministru al Educației din perioada 2009-2012 a declarat pentru Edupedu.ro că, “așa cum știți, eu sunt mai orientat pe soluții, nu pe povești. Așa că propun să fie date aceleași teste PISA profesorilor. Veți avea o mare surpriză“.
“Ar trebui evaluați toți profesorii: celor sub nivel să li se livreze o formare adaptată timp de un an pentru a ajunge la nivel, iar dacă nu reușesc nici atunci, asta e. În loc de miliarde date ONG-urilor de apartament, mai bine am face un moment zero al re-selecției profesorilor“, a avertizat Daniel Funeriu.
“Imbecilizarea adusă de pesedizare a cotropit de multă vreme universitățile, iar acum a ajuns la clasă și schimonosește mințile copiilor noștri“, a criticat Funeriu.
Descarcă de aici Raportul cu rezultatele PISA 2018
Citește și:
-
Reformați Educația sau murim. Reacție rapidă după dezastrul de la testele PISA
-
Efectele PISA în economie – Dragoș Iliescu: Revoluția industrială 3.0 trece pe lângă România fluierând, pentru că tu nu ai forță de muncă calificată să fii competitiv. Iar companiile investesc mai degrabă în lucruri hippie și sexy, la modă
-
BREAKING Rezultate PISA 2018: România obține cel mai slab punctaj din ultimii 9 ani, cea mai mare cădere fiind la Matematică. Analfabetismul funcțional, la apogeu
-
Anisie, despre rezultatele PISA: Nu trebuie să ne îngrijorăm, evaluarea nu pune accentul pe ce ştiu elevii, ci pe aplicarea cunoştinţelor în situaţii concrete de viaţă
-
“Șocant!” Așa califică Mircea Miclea rezultatele testelor PISA 2018: Am știut de acum 7 ani că așa vor fi, uitându-ne la performanța elevilor de clasa a II-a de la acel moment
-
2015: Rezultate socante la evaluarea elevilor din clasele a II-a, a IV-a si a VI-a. Elevii nu invata sa aplice si sa analizeze cunostintele din scoala – Mircea Miclea