Cum a mințit oficial guvernul francez că măștile de protecție nu folosesc la nimic pentru a acoperi lipsa acestora din spitale

226 de vizualizări
Guvernul francez a susținut săptămâni în șir că măștile de protecție nu folosesc la nimic, ba chiar că ar putea face mai mult rău, însă motivul real pentru care a susținut acest lucru a fost lipsa măștilor din dotarea spitalelor, dezvăluie Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Mai mult, autoritățile trec acum dintr-o extremă în alta, iar mai multe orașe, printre care Nisa, Cannes și Paris iau în calcul introducerea obligativității purtării măștilor de protecție în spațiile publice. Primarul socialist al Parisului, Anne Hidalgo, a interzis începând de miercuri orice activitate sportivă în aer liber, între orele 10 și 19.

Nota Redacției: Și în România, Ministerul Sănătății anunța pe data de 20 martie următoarele în ce privește masca de protecție: Dacă sunteți suspect sau aveți infecție cu coronavirus: purtatul unei măști faciale poate reduce riscul de a-i infecta pe cei din jur. Dacă nu sunteți infectat: nu există în prezent dovezi științifice că sunteți mai protejat în fața coronavirusului dacă purtați mască decât dacă nu purtați. Abia 9 zile mai târziu, pe data de 29 martie, ministrul economiei, Virgil Popescu a anunțat că a început producția primelor măști în România

 

 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

VIDEO Malta a făcut în mai puțin de un an o platformă online cu lecții “la cerere” pentru toate materiile și toți anii de studiu – Proiectul Teleskola / România așteaptă de zece ani o bibliotecă virtuală similară

Ministerul Educației din Malta a decis, la începutul anului școlar 2020-2021, în plină pandemie, să realizeze o bancă de lecții înregistrate, așa încât materia să fie accesibilă online pentru toți…
Vezi articolul
Tichete educaționale 2024

EXCLUSIV Critici dure pentru „reforma” Deca-Iohannis din educație, într-un raport-cheie al OCDE, organizația la care România dorește să adere: România nu are o strategie națională pentru îmbunătățirea școlilor, bugetul pentru educație nu ține cont de obiectivele pe termen lung, iar sistemul rămâne foarte birocratic, cu un nivel ridicat de risipă

În România nu există o strategie națională pentru îmbunătățirea școlilor, evaluările școlilor nu contribuie la eforturile de îmbunătățire a acestora, sistemul de învățământ rămâne foarte birocratic, se simte o risipă…
Vezi articolul