Cu diplomă de master în Optică Cuantică la 12 ani: Un copil din Belgia care a terminat școala la 8 ani vrea să continue cu studii în domeniul organelor artificiale

470 de vizualizări
Foto: captură – Institutul Max Planck de Optică Cuantică din München
Laurent Simons are doar 12 ani, însă tocmai a obţinut diploma de master în fizică la Universitatea din Anvers, Belgia, după doar un an de studiu. “Şi a făcut-o cu cea mai mare distincţie – summa cum laude”, a declarat marţi pentru DPA tatăl lui, Alexander, notează agenția de presă Agerpres.

Copilul-minune olandezo-belgian are un IQ de peste 145 şi adună cu uşurinţă titluri academice. El a obţinut diploma de licenţă – tot summa cum laude – la Anvers, de asemenea într-un timp foarte scurt.

Laurent Simons a terminat şcoala la vârsta de 8 ani, apoi a plecat să studieze domeniul ingineriei electrice la Eindhoven, în Olanda. Potrivit The New York Times, acesta urma să fie “unul dintre cei mai tineri oameni de pe planetă care termină o facultate”, după cum scria publicația în noiembrie 2019.

La începutul anului, el a fost student invitat la Universitatea Ludwig Maximilian din München şi la Institutul Max Planck pentru Optică Cuantică de la centrul de cercetare Garching de lângă München, unde a participat la un proiect ştiinţific axat pe urmărirea celulelor canceroase din sânge cu ajutorul laserelor, mai scrie sursa citată.

Laurent şi-a propus să efectueze studii în domeniul organelor artificiale.

Însă, înainte de a-şi continua studiile el se pregăteşte să plece în vacanţă, urmând probabil să îşi îndrepte atenţia spre medicină, la sfârşitul verii. Dar, după cum a declarat, se va mai gândi la acest lucru. “Acum mă voi juca cu prietenii şi voi călători”, a spus Laurent, mai informează Agerpres.

Foto: captură – Institutul Max Planck de Optică Cuantică din München


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Guvernul mărește numărul de posturi la Agenția Națională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educației și Formării Profesionale, ca să poată prelua și programele e-Twinning, pe lângă Erasmus+

Guvernul a decis miercuri, prin modificarea Hotărârii Guvernului nr. 76/2005 a Agenţiei Naţionale pentru Programe Comunitare în Domeniul Educaţiei şi Formării Profesionale, să majoreze numărul de posturi cu 11 al…
Vezi articolul

Examenul de admitere la liceu pentru 60% dintre locuri este “o formulă la care am ajuns tocmai în urma feedbackului primit” – Ligia Deca, întrebată de ce păstrează examenul în pofida opoziției exprimate de părinți, elevi, profesori față de admiterea diferențiată

“Această formulă pe care pachetul legislativ o include este o formulă la care am ajuns tocmai în urma feedbackului primit de la actorii în educație. Dacă vă aduceți aminte, vara…
Vezi articolul