O școală primară din Hayward, care se luptă să stimuleze scorurile scăzute la teste și prezența dezastruoasă a elevilor, cheltuiește 250.000 de dolari din bani federali pentru o organizație numită „Woke Kindergarten” pentru a instrui profesorii să se confrunte cu supremația albă, să combată rasismul și opresiunea și să elimine aceste bariere din calea învățării, relatează San Francisco Chronicle (SFC), scrie G4Media.ro.
Sesiunile Woke Kindergarten îi instruiesc pe profesori cu privire la concepte și programe de studiu care pot fi folosite în clasele cu oricare dintre cei 474 de elevi ai Glassbrook Elementary. Sesiunile sunt finanțate printr-un program federal menit să ajute școlile cu cele mai slabe performanțe din țară să îmbunătățească rezultatele elevilor.
Dar, după doi ani de contract cu Woke Kindergarten, o companie cu scop lucrativ, rezultatele elevilor de la Glassbrook au scăzut, ceea ce i-a determinat pe unii profesori să se întrebe dacă banii au fost bine cheltuiți, având în vedere nevoile elevilor, care au preponderent venituri mici. Două treimi dintre elevi sunt elevi care învață limba engleză și peste 80% sunt hispanici/latini.
Scorurile la engleză și matematică au atins noi minime în primăvara anului trecut, cu mai puțin de 4% dintre elevi competenți la matematică și cu puțin sub 12% la nivelul clasei la engleză – o scădere de aproximativ 4 puncte procentuale în fiecare categorie.
Eforturile SFC de a contacta organizația nu au avut succes, un răspuns automat spunând că fondatorul, care asigură și formarea, se recupera în urma unei intervenții chirurgicale.
Oficialii districtuali au apărat programul săptămâna trecută, spunând că Woke Kindergarten a făcut ceea ce a fost angajat să facă. Districtul a subliniat îmbunătățirile în ceea ce privește prezența și ratele de suspendare și faptul că școala nu mai era pe lista de supraveghere a statului, doar pentru a afla de la Chronicle că școala nu numai că se afla încă pe listă, dar a scăzut la un nivel inferior.
1 comment
Se pare ca acum sunt foarte multi “experti” in educatie si invatamant, dar metodele lor sunt majoritatea complet aberante. In loc sa ridice nivelul de predare si sa urmareasca nivelul de intelegere al elevilor, fiecare “expert” vine cu cate o idee “creata” (desigur, digitala!), care are urmari exact contrare intentiei… In acest caz, la americani, mai este si propaganda “aiuritoare” woke, care in numele egalitatii face discriminare “pozitiva” (de fapt, negativa dupa cum se vede in rezultate). In loc sa se faca scoala serioasa cu profesori dedicati si bine platiti se introduc tot soiul de “reforme” prostesti si apoi, toti se mira de ce merg lucrurile atat de rau!