Conferință cu ateliere pentru elevi, părinți și profesori, despre legătura dintre școală și viață și ce pot învăța copiii după cursuri – ConnectED 3.1, organizată la Iași pe 19 octombrie de profesoarele Anamaria Ghiban și Cristina Mocanu (P)

542 de vizualizări
Anamaria Ghiban și Cristina Mocanu / Foto: ConnectED 3.1 Iași 2024
Elevii, părinții și profesorii pot lua parte la o experiență de învățare și de conectare autentică, prin educație, într-un nou format de conferință. ConnectED 3.1 se organizează în acest an la Iași, pe 19 octombrie, un eveniment educațional cu ateliere și discuții despre relația dintre școală și viață și cum activitățile non-formale pot completa tabloul educației academice primită de elevi în timpul programului școlar.

Formatul evenimentului este unul interactiv și complex. Pe agendă figurează deopotrivă sesiuni de conferință despre rolul educației din afara școlii, ateliere de debate și media digitală pentru elevi, ateliere de educație media și de educație non-formală pentru profesori, sesiuni de coaching pentru părinți și elevi, precum și un panel despre cum conectăm școala cu viața și cu viitorul.

Activitățile sunt menite să dezvolte abilități variate, dar și să genereze reacții autentice și să dea ocazia tuturor celor trei categorii de public vizate să-și facă auzită vocea și să contribuie la o schimbare pozitivă în educație. Tematica acestei prime ediții are în vedere mai ales relația dintre școală și viață, dar și modul în care activitățile non-formale în care se pot implica deopotrivă elevii, profesorii și părinții („școala din afara școlii”) vin să completeze ceea ce își propune să dezvolte sistemul educațional de bază.

La ConnectED 3.1 vor fi prezenți speakeri de renume, traineri și facilitatori cu experiență care vor oferi participanților atât conținut informațional valoros, cât și experiențe practice și momente de reflecție: Oana Moraru (fondatoare Vocea părinților, autoare de carte și a podcastului „Părinți CuMinți”), Ioana Avădani (Președinte onorific Centrul pentru Jurnalism Independent), Antoaneta Luchian (profesor Merito, fondatoare MEMIS), Cristina Lupu (Director executiv Centrul pentru Jurnalism Independent), Mircea Serediuc (autor al podcastului Launch Romania), Oana Amaziliței (psihoterapeut) și alți specialiști.

Lista completă de invitați și agenda sunt disponibile pe site-ul oficial connected3.ro, unde cei interesați se pot înscrie și achiziționa bilete pentru a participa. Evenimentul este susținut și de Code for Romania, cea mai activă organizație non-guvernamentală din România, în ceea ce privește crearea de soluții digitale care vin în sprijinul societății civile. Reprezentanți ai acestei organizații vor susține o sesiune specială, despre soluțiile digitale pentru educație, dedicată profesorilor.

ConnectED 3.1 este organizat de Anamaria Ghiban și de Maria-Cristina Mocanu, profesoare din Iași, cu o vastă experiență în ceea ce privește proiectele educaționale. Ambele au convingerea că educația este elementul esențial al dezvoltării fiecărui individ și că doar prin educație o societate poate evolua cu adevărat.

Foto: ConnectED 3.1 Iași 2024

Din 2020 Anamaria Ghiban și Cristina Mocanu organizează constant activități educative cu caracter inovativ pentru comunitatea școlară, în cadrul proiectului lor PISC – Profesorii inovează școala (formarepisc.ro), care își propune să genereze schimbări pozitive în mediul educațional din România, prin traininguri și atelierepe teme variate, de la educație cinematografică, la educație media și digitală, public speaking sau scriere creativă.

Conectare, inițiativă, inovație pentru o schimbare pozitivă în educația din România! Acesta este țelul pe care organizatoarele și l-au propus pentru prima ediție ConnectED 3.1, care va avea loc la Hotel Ramada, Iași, pe 19 octombrie 2024.

Pentru bilete și înscriere intrați pe connected3.ro.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

„La nivel de sistem, foarte puțină valoare adăugată este produsă de școlile private”, iar școlile publice au rezultate mai bune în ansamblu – Andreas Schleicher, expert OCDE, pe baza rezultatelor testării internaționale PISA 2022

Școlile private produc „foarte puțină valoare adăugată” la nivel de sistem educațional, iar dacă sunt eliminate elementele socio-economice școlile publice au rezultate finale mai bune, a apreciat, în dezbaterea „PISA…
Vezi articolul

Consiliul Elevilor cere președintelui să promulge “de urgență” legea privind dispozitivele pentru elevi dezavantajați, inițiativă ce ar putea fi “tergiversată” deoarece “guvernul nu a susținut-o”

Consiliul Național al Elevilor (CNE) cere Președintelui României, într-un comunicat transmis vineri, să promulge legea privind dotarea elevilor dezavantajați cu dispozitive prin care să poată accesa școala online, proiect adoptat…
Vezi articolul