Concurs director școli: Urmează o a treia etapă pentru ocuparea celor 20% dintre posturi care au rămas libere în urma celor 2 etape desfășurate până acum / Aproape 7000 de posturi au fost ocupate în țară

9.619 vizualizări
Foto: © Eval Miko | Dreamstime.com
În urma celor 2 etape desfășurate până acum pentru ocuparea posturilor de directori de școli au fost ocupate 6969 de posturi de directori și directori adjuncți, din cele 8689 posturi scoase la concurs în toată țara, a spus Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu în cadrul dezbaterii Director de viitor, organizată de Edupedu.ro, în parteneriat cu AVE – Asociația pentru Valori în Educație.

Au rămas neocupate 20% dintre posturile scoase la concursul de directori de școli, în urma celor 2 etape. Așadar urmează o nouă etapă a concursului, în cel mai scurt timp va fi anunțată perioada când se va desfășura, a spus ministrul Sorin Cîmpeanu.

Au fost scoase la concurs 8.689 posturi, dintre care 2.421 directori adjuncți. 

Potrivit cifrelor ministerului Educației prezentate astăzi în cadrul dezbaterii Director de Viitor, “aproape 7000 de directori au fost declarați câștigători, mai exact 6969, adică peste 80%, mai mult decât au estimat cei mai multi dintre cei implicați și interesați în sistemul de educație”, a spus ministrul Educației.

Sorin Cîmpeanu a apreciat că a funcționat bine desfășurarea probei scrise în cadrul etapelor de concurs, în special faptul că un candidat a putut face opțiunea unității de învățământ abia după proba scrisă.

Ministrul a spus că trebuie îmbunătățită organizarea probei scrise, încât să se folosească tehnologia, “iar corectarea digitalizată poate evita interpretări și acuze”, a spus ministrul. “De asemenea, e nevoie de îmbunătățirea comunicării între unitățile de învățământ și candidați. Aceștia din urmă trebuie să știe bine probleme școlii”, a subliniat Sorin Cîmpeanu.

Cât despre salarizare, ministrul Educației a recunoscut că un director ar trebui să aibă cel mai mare salariu din unitatea de învățământ, după modelul rectorilor în universități.

Foto: © Eval Miko | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Universitatea de Medicină şi Farmacie ”Carol Davila” Bucureşti susţine transformarea unor spitale CFR în unităţi sanitare universitare / ”Aceste spitale vor putea oferi oportunităţi de învăţare pentru studenţi, formare pentru medicii rezidenţi”

Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila” Bucureşti (UMFCD) a transmis, duminică, faptul că susţine transferarea unora din spitalele aflate în coordonarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii în administrarea Universităţilor de…
Vezi articolul

VIDEO Ordinul „Palmes academiques” în grad de Comandor, oferit ministrului Educației Sorin Cîmpeanu de ambasadoarea Franței Laurence Auer / Cîmpeanu: Trebuie să mărturisesc că nu am învățat limba franceză în școală

Ambasadoarea Franţei la Bucureşti, Laurence Auer, l-a decorat, vineri, pe ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu, cu ordinul „Palmes academiques în grad de Comandor”, ministrul afirmând că va susţine folosirea limbii franceze…
Vezi articolul
Transport gratuit pentru elevi

Au început să revină la şcoală elevii care au absentat pentru că părinții se tem pentru siguranța lor, în urma transferului unui elev de clasa a III-a acuzat că ar fi agresiv, anunță Inspectoratul Școlar Dâmbovița

Inspectoratul Şcolar Judeţean (IŞJ) Dâmboviţa anunţă, luni, că au început să revină la şcoala din localitatea Valea Voievozilor elevii care au absentat câteva zile pentru că părinții se tem pentru…
Vezi articolul

BREAKING PISA 2022 România – penultima în UE și pe locurile 45-48 din 81 de țări și teritorii din lume, la cele trei evaluări principale: matematică, științe, citire / Aproape de 3 ori mai puțini elevi de top și de 2 ori mai mulți elevi sub pragul alfabetismului funcțional, față de media OCDE

România nu a înregistrat niciun progres relevant, în cinci ani, față de celelalte țări participante la PISA 2022, evaluarea competențelor de bază a elevilor de 15 ani, organizată de Organizația…
Vezi articolul