”Feedback-ul pe care l-am primit de la copii și maniera în care au abordat această temă îmi spun că am ales bine pentru ei si că au învățat colaborarea, împărțirea eficientă a sarcinilor, plusvaloarea individuală, atenția, răbdarea și perseverența alături de metoda grafică și eseul științific”, spune învățătoarea Claudia Chiru, care povestește pe pagina sa de Facebook că le-a dat elevilor o temă în Minecraft, la clasă.
Sub hashtag-ul #iesidinlinie, învățătoarea Claudia Chiru a prezentat o nouă modalitate de aplicare a educației experiențiale: tema în Minecraft. (n.r. Minecraft este un joc extrem de popular în rândul copiilor, în care construiesc asemenea jocului Lego).
Claudia Chiru, textul de pe pagina sa de Facebook:
“Vă prezint prima temă în Minecraft la clasa a III-a Hund!
Feedback-ul pe care l-am primit de la copii și maniera în care au abordat această temă îmi spun că am ales bine pentru ei și că au învățat colaborarea, împărțirea eficientă a sarcinilor, plusvaloarea individuală, atenția, răbdarea și perseverența alături de metoda grafică și eseul științific.
Suntem gata să ieșim din linie și cu temele!
ATENȚIE! Nu spun că temele ar trebui să fie doar așa, nu este o variantă bună pentru consolidarea cunoștințelor, fără tema clasică nu se poate, cum nu se pot face doar proiecte sau doar exercitarea rolului de facilitator fără cel de transmițător. Eu militez pentru un mix optim la decizia profesorului lider în educație pentru că își cunoaște copiii.”
Mai jos, ce au realizat: