Oana Dimofte, fondatorul site-ului Educație Privată, a povestit pentru G4Media.ro ce a făcut familia sa după ce soțul ei a făcut la cerere un test pentru COVID-19 și a fost confirmat pozitiv.
Experiența Oanei Dimofte:
„Soțul meu a avut o tuse ușoară pe 23 septembrie. A mers să își facă testul la o clinică privată. În 24 de ore i-a venit rezultatul pozitiv. Imediat cum a primit el rezultatul, am sunat la DSP, mai întâi la numărul scurt. Am constatat că sunt liniile foarte aglomerate, așa că am căutat pe internet un alt număr. Am găsit varianta 021 795 0054. A funcționat. În București, erau în jur de 300 de cazuri în ziua respectivă, adică pe 24 septembrie.
După ce am anunțat DSP, m-au sunat de la Ambulanță și m-au anunțat că vor veni să ne testeze pe mine și pe Erica. Am întrebat dacă putem merge noi la camera de gardă. Mi-au spus că este o încălcare a legii și că nu avem voie să părăsim locuința. M-au atenționat că vor ajunge în cursul serii sau chiar al nopții, pentru că sunt puține ambulanțe echipate pentru testare. Au ajuns în jur de ora 23:00 și ne-au prelevat probe.
Pe Dan l-au sunat alți oameni de la Ambulanță, tot pe 24 septembrie, și l-au anunțat că vor veni să îl ia să meargă la evaluare. Au spus că sunt suprasolicitați și că nu știu când vor ajunge, mai ales că simptomele lui nu erau acute. Au venit a doua zi, la prânz, pe 25 septembrie. În București erau în jur de 280 de cazuri.”