Câtă lume s-a uitat, luni, la programele Teleșcoală pe TVR 2?

7.931 de vizualizări
Al doilea canal al Televiziunii publice a avut o audiență “normală”, luni, când a difuzat primele emisiuni din programul de Teleșcoală, pentru elevii nevoiți să stea acasă din cauza epidemiei de Covid-19. Potrivit Paginademedia.ro, cifrele TVR 2 “nu sunt nici în jos, nici în sus” față de alte zile.

Potrivit sursei citate:

  • În cursul dimineții, când au fost difuzate cursuri de Limba și literatura română – clasa a VIII-a și Matematică pentru clasa a VIII-a, TVR 2 a fost urmărit, în medie, de 69.000 de telespectatori pe minut (comparativ, liderul pieței, Pro TV, avea în același interval, cu ultima parte a jurnalului de dimineață, 950.000 de telespectatori pe minut)
  • După-amiază, când au fost difuzate cursuri de Limba și literatura română, respectiv Matematică pentru clasa a XII-a, programul de Teleșcoală a fost urmărit în medie de 57.000 de telespectatori pe minut (Pro TV, cu La Măruță, avea în acel interval 715.000 de telespectatori).

La nivel național, în intervalul Teleșcolii de dimineață, TVR 2 se situa pe locul 12 în clasamentul audiențelor TV, între Antena Stars și Etno. Cu Teleșcoala din intervalul 15.00-17.00, s-a situat pe locul 15, între B1 TV și Nickelodeon.


6 comments
  1. Acum se vede interesul real, al elevilor, pentru carte….
    Unde este partea cu “atractivitatea” procesului instructiv-educativ?
    Încă o dată se confirmă proverbul :
    ” Rădăcinile învățăturii sunt amare , dar roadele ei sunt dulci.”
    Restul este doar gargară …

  2. În primul rând, nu cred că e corect să compari audiența unor programe de divertisment cu cea a unui program de comunicare de cunoștințe. Apoi, e greu să determini tinerii să facă ceva legat de instruire în loc să se joace pe calculator. În al treilea rând, elevii nu sunt obișnuiți să fie independenți și să ia notițe fără să li se dicteze rar și repetat. Dar emisiunile sunt postate pe YouTube și se pot pune pe pauză și relua de câte ori este nevoie. Totul e să dorim, să dăm o șansă, nu să desființăm din start o inițiativă deloc neglijabbilă. Dar TVR-ul a fost mereu desconsiderat. Poate ar trebui să îi dăm o șansă.

  3. Pai la prosti se uita dar la scoala nu le sta capul desi programul este foarre educativ eu ma-am.uitat mereu si.mai demult si acum.

  4. Copiii nu își pot lua notițe,nu înțeleg nimic,am încercat eu,părinte sa încerc sa ii iau notițe,imposibil,regândiți formatul,explicați rar,vorbiți rar,nu turuiți,nimeni nu este capabil sa înțeleagă,faceți formatul precum o lecție interactiva daca vreți sa ajutați copiii

  5. Dovada inutilitatii acestei emisiuni. Probabil cei care au urmarit au fost profesori. Elevii nu mai sunt obisnuiti cu predare de tip prelegere.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

SURSE Ministerul Educației pregătește un proiect pentru suplimentarea cu 5.300 de posturi pentru personalul didactic, nedidactic și auxiliar în școlile și grădinițele din țară, la nici o lună de la concursul de titularizare 2023

Ministerul Educației pregătește un proiect prin care să fie suplimentate 5300 de locuri pentru personalul didactic, nedidactic și auxiliar din școlile din țară, potrivit surselor Edupedu.ro. Proiectul a fost prezentat…
Vezi articolul

Cu masa pe scenă. Nicio propunere din partea celor 42 de inspectori școlari generali, veniți din toată țara la București să dezbată proiectul de lege a învățământului, nu a fost comunicată de ministrul Cîmpeanu

Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, anunță că „am dezbătut astăzi, la Colegiul Național „Sf. Sava” din București, împreună cu inspectorii școlari generali din toată țara, proiectul Legii învățământului preuniversitar”, pe pagina…
Vezi articolul

Viitorul digital al învățământului superior: universitățile au acționat bine în pandemie, dar pentru programe online sustenabile au nevoie de mult mai multe resurse tehnice, educaționale și financiare – raport al Comisiei Europene

Instituțiile de învățământ superior au dovedit, pe parcursul pandemiei Covid-19, o capacitate foarte mare de adaptare la modelele digitale de predare, însă au nevoie de foarte multe resurse suplimentare și…
Vezi articolul