Campanie inedită de încurajare a cititului, pe Valea Prahovei, cu fragmente din cărți: „Iar bară la bară? Transformă timpul pierdut în timp citit”

Foto: Campania de promovare a cititului "Book Valley"

Pagini din cărți pe panourile publicitare de pe DN1 – Valea Prahovei, care pot fi scanate cu telefonul pentru a răsfoi mai multe fragmente, au apărut în cadrul unei campanii derulate de o editură, pentru a încuraja cititul, potrivit unui comunicat primit de Edupedu.ro. Mesajele de pe panouri sunt legate mai ales de situația neplăcută în care mașinile înaintează foarte încet în zilele aglomerate și vin chiar la începutul vacanței de iarnă, când sunt așteptate să urce spre munte zeci de mii de familii.

„Iar bară la bară? Transformă timpul pierdut în timp citit”, scrie pe unul dintre panourile din fotografii, iar pe altul apare mesajul „Oare mai ajung azi?”.

„Valea Prahovei este cel mai aglomerat drum din România, iar în perioada Sărbătorilor, mașinile petrec chiar și 2-3 ore pentru a traversa porțiuni de doar câțiva kilometri”, potrivit comunicatului citat.

Pe panourile cu fragmente din cărți au fost adăugate QR code-uri. Acestea permit continuarea lecturii pentru următoarele ore de călătorie, scriu autorii campaniei. 

Ideea a luat naștere și în contextul în care România este printre țările cu cel mai scăzut consum de carte pe cap de locuitor, conform Eurostat.

Campania prin care mersul bară la bară pe Valea Prahovei să devină mai ușor de suportat, punând în valoare cărțile și promovând, astfel, lectura, a fost lansată de Agenția de publicitate MAINSTAGE și Editura Paralela 45.  

Exit mobile version