Calendarul concursului de directori 2021. Înscrierile încep pe 21 iunie, iar afișarea rezultatelor la proba scrisă are loc în aceeași zi cu testul

17.844 de vizualizări
Foto: © Katarzyna Bialasiewicz | Dreamstime.com
Înscrierile la concursul național pentru directori și directori adjuncți de școli încep pe 21 iunie, când vor avea loc depunerile de dosare, perioadă care durează până pe 30 iunie, potrivit calendarului în stadiu de lucru consultat de Edupedu.ro și publicat în consultare pe site-ul edu.ro. Aceste înscrieri se suprapun parțial cu probele examenelor naționale de Bacalaureat și Evaluarea Națională.

În calendarul consultat de Edupedu.ro, afișarea rezultatelor pentru proba scrisă are loc în aceeași zi cu testul, pe 27 iulie.

Calendarul draft al concursului de directori 2021 este următorul:

21-30 iunieDepunerea dosarelor de înscriere la proba scrisă pe platforma informatică dedicată
1-8 iulieEvaluarea dosarelor de înscriere
9 iulieAfișarea listei candidaților admiși la evaluarea dosarelor
23 iulieRepartizarea candidaților pe centre
27 iulie Desfășurarea probei scrise
Afișarea rezultatelor la proba scrisă
27-28 iulieDepunerea contestațiilor la proba scrisă
29-30 iulieSoluționarea contestațiilor la proba scrisă
30 iulie Afișarea rezultatelor finale la proba scrisă
10 septembrieÎnregistrarea opțiunilor candidaților pentru unitatea la care candidează
13-17 septembrieTransmiterea solicitărilor de desemnare a membrilor comisiilor de interviu din partea consiliilor profesorale, autorităților locale și companiilor/universităților.
20-30 septembrieConstituirea comisiilor pentru proba de interviu
4 octombriePublicarea graficului de desfășurare a interviurilor
11 octombrie – 26 noiembrieDesfășurarea probei de interviu
6-8 decembrieValidarea rezultatelor finale
13-20 decembrieEmiterea deciziilor de numire (începând cu 10 ianuarie 2022)

Bibliografia de examen este formată din câteva capitole din trei cărți despre management și despre învățare, plus Legea Educației, Statutul elevului, Regulamentul de organizare și funcționare a școlilor – ROFUIP, potrivit unor surse Edupedu.ro.

Articolul este în curs de actualizare

Foto: © Katarzyna Bialasiewicz | Dreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Semnal de alarmă transmis de rectorul Universității din București, Marian Preda: Parte dintre profesori au probleme cu valorile civice, cu cunoștințele despre instituțiile democratice. Decalajul e mult mai mare față de profesorii din alte țări

„Este un decalaj între interesul pentru probleme civice și de mediu al tinerilor și conținuturile pe care ei le stăpânesc”, iar o cauză este faptul că o „parte dintre profesori…
Vezi articolul

Resursă pentru profesori. „Înțelegerea faptului că toți suntem diferiți, avem experiențe diferite, nevoi și frici diferite este cheia pentru a ne menține ochii deschiși” – interviu cu Anna Sarvira, ilustratoarea cărții pentru copii „Fata cu ochii larg deschiși” (P)

Cartea lansată de Comisia Europeană „Fata cu ochii larg deschiși” este un instrument educațional pentru părinți și profesori, care sprijină discuții sensibile despre război cu copiii. Renumita ilustratoare ucraineană Anna Sarvira…
Vezi articolul

Florian Lixandru, secretar de stat: Meditațiile sunt în mare parte o modă, dar și o necesitate în anumite situații / Nu mi se pare deontologic ca un cadru didactic să lucreze în particular cu elevii de la clasă, nici măcar activitatea în afterschool-uri

Secretarul de stat în Ministerul Educației, Florian Lixandru, spune că “meditațiile sunt o modă”, dar recunoaște că sunt și o necesitate, atunci când în clasă sunt copii “capabili de performanță…
Vezi articolul

DOCUMENT Folosirea unei singure platforme online pentru a nu perturba concentrarea elevilor, alternarea predării sincrone cu cea asincronă, respectarea pauzelor și adaptarea predării la posibilitățile tehnice ale profesorilor, recomandări trimise de Ministerul Educației către toate școlile

Folosirea unei singure platforme pentru școala online, alternarea predării sincrone cu cea asincronă, respectarea pauzelor pentru elevi și adaptarea predării la posibilitățile tehnice ale profesorilor – toate acestea sunt pe…
Vezi articolul