Conform unui sondaj numit Barometrului Românii Azi, dezvoltat de Reveal Marketing Research, în decursul anului 2021, părinții au fost categoria cea mai mulțumită de români în ceea ce privește relația de cuplul.
- Autorii nu precizează o serie de date metodologice, și nici dacă studiu este reprezentativ sau dacă a fost făcut pe criterii socilogice, ori care a fost metoda culegerii datelor.
La finalul anului 2021, practic al doilea an în pandemie, românii denotă reziliență și putere de adaptare în fața greutăților. Este rezultatul celui mai recent studiu dezvoltat de Reveal Marketing Research, care arată în cursul acestui an dificil, relațiile cu cei dragi și starea de spirit au adus satisfacții în rândul românilor.
Pe finalul anului trecut, românii au fost cei mai mulțumiți de relația cu partenerul/partenera, în proporție de 65%.
Cel mai mare grad de satisfacţie faţă de relaţia cu partenerul/partenera se întâlneşte la părinți (72%) și la persoanele cu vârsta cuprinsă între 24 și 34 de ani, (79%), mai arată raportul Reveal Marketing Research.
Ce aspecte își doresc românii să îmbunătățească pentru noul an?
- Din cauza perturbărilor provocate de cel de-al doilea an de pandemie, 7 din 10 români își doresc ca 2022 să fie un an mai bun din punct de vedere financiar.
- 52 la sută dintre cei intervievati spun că vor să – și îmbunătățească starea de sănătate
- 49 la sută vor să își îmbunătățească modul de petrecere a timpului liber
- 47 la sută vor să își îmbunătățească starea fizică dar și relația de cuplu sunt vizate în acest an de români.
Despre studiu
Studiul s-a desfăşurat online în perioada 6 decembrie – 12 decembrie 2021, în rândul cetățenilor români din mediul rural și mediul urban. Eșantionul a inclus un număr total de 1.009 de adulți cu vârste cuprinse între 18 și +55 de ani din România.
Barometrul Românii Azi este un instrument de cercetare, dezvoltat de Reveal Marketing Research nu doar pentru diagnoza de astăzi a stării românilor, ci și ca instrument de punere în context a cercetărilor Reveal Marketing Research. Acesta are un caracter continuu și funcționează ca un barometru al valorilor (al lucrurilor importante pentru români), în momentul respectiv. El are loc lunar și redă aspecte de moment legate de români, dar și evoluția lor în timp. Elementul care face din Românii Azi un instrument unic și un puternic diferențiator este menționarea, în cadrul fiecărui studiu pe care compania Reveal Marketing Research îl realizează, a valabilității acestuia pentru că el nu este static, ci dinamic. Studiul arată momentul în care diverse segmente de consumatori se schimbă și cum anume.