Avertisment al directorilor de școli din Anglia: Școala se va bloca, în lipsa unor testări adecvate pentru Covid-19

3.382 de vizualizări
Foto: Facebook.com/ Gavin Williamson
Mii de directori de școli din Anglia i-au scris secretarului britanic pentru Educație, Gavin Williamson, să îl avertizeze că instituțiile pe care le reprezintă riscă să fie paralizate în lunile de toamnă, din cauza dificultăților în obținerea testelor pentru Covid-19, potrivit The Guardian. Ei arată că, în lipsa acestor teste, un număr prea mare de personal școlar și de elevi ar fi obligați să stea acasă, în urma apariției unui posibil caz de Covid-19 într-o școală.

Publicația îi citează pe directori de școală potrivit cărora situația este îngreunată de faptul că nu au putut face programări rapide, ci doar după zile de așteptare, sau li s-a oferit să facă teste chiar la distanțe foarte mari, în alte localități. Iar după ce este făcut un test, se poate aștepta câteva zile, în unele cazuri, până la primirea rezultatelor.

Sunt citate, de asemenea, sindicate din învățământ potrivit cărora aproximativ 400 de membri au semnalat cazuri suspecte de Covid-19 în școlile lor, după doar o săptămână de la redeschiderea deplină a școlilor.

Iar publicația dă exemple de cazuri simple cu soluții complicate – precum o școală din zona rurală a comitatului Sussex, pentru care principala problemă este lipsa testelor, ce a afectat atât deschiderea, cât și bugetul instituției. Iar personalul didactic are copii înscriși la aceeași școală – deci dacă un elev prezintă simptome, ar fi întreruptă și activitatea unor cadre didactice.

The Guardian îl citează pe un lider sindical potrivit căruia “eșecul evident în ceea ce privește infrastructura de testare pentru Covid-19 periclitează în mod serios o redeschidere sustenabilă a școlilor și că elevii pot pierde din învățare în mod inutil”.

În Marea Britanie sistemul de învățământ este descentralizat, iar cel din Anglia este coordonat de guvernul de la Londra.

  • În Germania, unde redeschiderea școlilor s-a petrecut în bune condiții în ultima lună, “cheia succesului” este considerată a fi capacitatea de testare rapidă – detalii aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Aproape 20 modificări la calendarul olimpiadelor școlare 2024, făcute de Ministerul Educației: etapa județeană de Fizică a fost devansată cu o săptămână, faza națională la Limba română a fost mutată

Calendarele olimpiadelor și concursurilor școlare au fost modificate de Ministerul Educației printr-o erată publicată pe 9 februarie, la aproape două săptămâni de când planificările au fost anunțată inițial. Printre schimbări…
Vezi articolul

Felul în care funcționează școala în pandemie, decis pe baza unui algoritm cu mai mulți indicatori, de la vaccinare la mărimea claselor – idee “agreată” de ministrul Educației și un secretar de stat de la Sănătate, spune Consiliul Elevilor

Modul de funcționare a unei unități de învățământ în condiții de pandemie ar putea fi decis pe baza unui algoritm care să țină cont de mai mulți indicatori: ministrul Educației,…
Vezi articolul

Rezultate simulare Evaluarea Națională 2023 în Iași: A crescut cu 15% numărul celor care iau măcar 5, față de simularea din ianuarie / Se menține decalajul la Matematică între urban și rural de 40%

Elevii care au promovat ambele probe la simularea examenului de Evaluare Națională din luna martie 2023 reprezintă 55.18% din totalul celor 7579 de elevi care le-au susținut, cu 15.60% peste…
Vezi articolul

BREAKING România a câștigat o medalie de aur, două de argint și una de bronz la Olimpiada Internațională de Informatică 2022, în Indonezia / Locul 2 pe numărul de medalii al tuturor țărilor, obținute până acum

Elevii români care au participat la Olimpiada Internațională de Informatică 2022, organizată în Indonezia, au obținut o medalie de aur, două de argint și una de bronz conform rezultatelor anunțate…
Vezi articolul