Analiză ‘Energia Inteligentă’ – 40% dintre consumatorii de gaze din România, inclusiv școli și grădinițe, riscă să rămână fără gaze în această iarnă

163 de vizualizări
Foto: 57449093 © Tomas1111 | Dreamstime.com
Circa 40% dintre consumatorii de gaze din România, inclusiv şcoli şi grădiniţe, riscă să rămână fără gaze la iarnă, dacă vor fi mai mult de două săptămâni de vreme geroasă, se arată într-o analiză a Asociaţiei Energia Inteligentă, citată de Agerpres, scrie Economedia.ro.

“Iarna 2021/2022 poate să aducă în condiţiile unor temperaturi scăzute pentru o perioadă mai mare de 14 zile, la nivelul capacităţii rezervate în prezent, necesitatea raţionalizării gazelor naturale pentru toţi consumatorii care nu sunt protejaţi sau în scenariul pesimist chiar şi pentru o parte din aceştia (şcoli, grădiniţe), adică la vârf de consum, circa 40% (procent volumic) din consumatorii români de gaze vor rămâne în plină iarnă fără gaze, în acest scenariu”, arată studiul.

Citește pe larg pe economedia.ro.

Foto: 57449093 © Tomas1111 | Dreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

(P) Tânărul matematician Cezar Lupu, antrenor al olimpicilor americani la Matematică și mentor al juniorilor români pentru Balcaniadă prin Fundația Upper Education: Menirea mea e să-i învăț pe oameni să gândească corect

“Pot afirma cu certitudine că sistemul american de pregătire pentru olimpiadă arată foarte diferit față de cel românesc”, spune Cezar Lupu, postdoc la Universitatea Texas Tech. Cu un traseu educațional…
Vezi articolul

Un program mai lung de școală ajută elevii, dar poate suprasolicita profesorii / Deciziile trebuie să țină cont de părerea profesorilor – experte britanice, despre recuperarea pierderilor educaționale din pandemie

Activitățile de recuperare a materiei pierdute în pandemie pot presupune prelungirea timpului de predare alocat zilnic pentru elevii, clasele și școlile afectate. Studiile internaționale recente arată că această prelungire tinde…
Vezi articolul