Alexia Lupu, elevă din Galați, a fost astăzi Primar pentru o zi, alături de alți 24 de colegi care au fost consilieri locali tot pentru o zi (P)

3.475 de vizualizări
Alesi pentru o zi – Primaria Galati
Elevii gălățeni au votat și trei proiecte din cinci propuse. Cele trei proiecte aprobate de elevii deveniți consilieri locali pentru o zi se referă la: înființarea unui consiliu consultativ pe probleme de tineret; Agenda pentru tineret – ghid privind accesarea și derularea finanțărilor nerambursabile pentru acțiuni destinate tinerilor; internship la Primăria Galați. Primarul municipiului Galați și-a exprimat toată deschiderea în vederea promovării și concretizării acestor proiecte.

În premieră, elevi gălățeni s-au aflat astăzi în rolurile de consilieri locali și de primar, avându-l alături pe primarul municipiului Galați.

„Mă bucur că elevii și-au intrat foarte bine în roluri și am avut una dintre cele mai frumoase ședințe. Dar nu chiar ușoară. Știu că ideile tinerilor pot deveni realitate și cu toții, autorități și părinți, trebuie să-i ascultăm, să-i îndrumăm, să le oferim încrederea și susținerea de care au nevoie. Este o acțiune în premieră, alături de Consiliul Județean al Elevilor Galați, o acțiune care vreau să devină una de tradiție, din dorința de a implica elevii în viaţa orașului nostru”, a declarat Ionuț Pucheanu, primarul municipiului Galați.

În rolul de primar pentru o zi s-a aflat Alexia – Crina Lupu, președintele Consiliul Județean al Elevilor Galați, iar 24 de elevi au fost consilieri locali. După ședință, elevii au vizitat sediul Primăriei.

Proiectul „Aleși locali pentru o zi” urmăreşte creşterea interesului elevilor privind implicarea în comunitate, dar şi valorificarea abilităţilor creative ale acestora. Organizatorul proiectului este Primăria Municipiului Galați în colaborare cu Consiliul Județean al Elevilor Galați.


1 comment
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Psihologul educațional Dacian Dolean, specializat în dezvoltarea limbajului și a alfabetizării timpurii: În România, statutul socio-economic are un efect direct asupra alfabetizării, dincolo de abilitățile cognitive sau lingvistice

Statutul socio-economic al copiilor din România le afectează direct gradul de alfabetizare, abilitările cognitive și dezvoltarea limbajului, avertizează Dacian Dolean, psiholog educațional, specializat în dezvoltarea limbajului și a alfabetizării timpurii,…
Vezi articolul