Admiterea la Universitatea Babeș-Bolyai: Circa 9.000 de locuri bugetate la licență și master / 50 de locuri la masteratele didactice

716 vizualizări
Babeș-Bolyai - Mobilități virtuale
Foto: UBB / Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca
Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca va scoate la concurs, pentru anul universitar 2021-2022, peste 5.000 de locuri bugetate pentru absolvenții de liceu și peste 10.000 de locuri în regim cu taxă. La acestea se adaugă aproape 4.000 de locuri bugetate și peste 6.000 de locuri cu taxă la master, potrivit datelor anunțate luni de instituția de învățământ superior.

UBB precizează că scoate la concurs 50 de locuri la masteratele didactice introduse în anul universitar 2020-2021.

Mai precis, sunt scoase la concurs:

La studii de licență:

  • 5.279 de locuri bugetate destinate absolvenților de liceu
  • Circa 10.670 de locuri în regim cu taxă 
  • 2.840 de locuri pentru învățământ la distanță și cu frecvență redusă

La studii de master:

  • 3.879 de locuri la buget 
  • 6.332 de locuri la taxă. 

Oferta UBB pentru anul universitar viitor:

  • 252 de programe de licență (învățământ cu frecvență și la distanță)
  • 235 de programe de master (învățământ cu frecvență sau frecvență redusă).
  • Specializări noi la Facultatea de Litere și la cea de Inginerie și 12 programe noi de studiu la nivel de master. 

Perioada de admitere pentru noul an universitar este cuprinsă între 12-29 iulie 2021. Informații detaliate pot fi găsite pe paginile fiecărei facultăți.

Foto: UBB / Universitatea Babeș Bolyai Cluj Napoca


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Reprezentanții studenților, elevilor și tinerilor din România, despre gestionarea tragediei din Caracal: Este o instituționalizare a neîncrederii față de copiii și femeile agresate

Reprezentanții tinerilor, studenților și elevilor din România au reacționat la modul dezastruos în care autoritățile române au gestionat cazul crimelor din Caracal. „Avem de-a face cu o instituționalizare a neîncrederii…
Vezi articolul