Accept: Șase Raportori ONU critică România pentru eliminarea educației sexuale și educației despre gen și identitate de gen

122 de vizualizări

Șase Raportori speciali ai Organizației Națiunilor Unite au solicitat Guvernului României să dea explicații la Geneva despre asigurarea educației pe tema egalității și identității de gen în școli și univeristăți, dar și pe tema accesului elevilor la educație sexuală comprehensivă pentru copii, adolescenți și tineri, se arată într-un comunicat al Asociației Accept, care luptă pentru drepturile minorităților.

Potrivit sursei citate, clarificările sunt cerute în contextul în care Parlamentul României a adoptat doua propuneri legislative controversate: prima elimină prevederile privind accesul la educație sexuală din Legea privind protecția și promovarea drepturilor copilului Nr. 272/2004, iar a doua interzice discuțiile despre gen și identitate de gen în școli, licee, universități și programe de formare profesioală.

Citește articolul integral pe G4Media.ro


2 comments
  1. Școlile noastre sunt și vor rămâne închise pentru o vreme. Asta nu-i bai ! Cumva, cumva, mai trăiesc oamenii și fără gramatică, dar să rămână generațiile viitoare fără o perspectivă clară a identității de gen, e de-a dreptul scandalos !

  2. Grijă pentru cur-cubei trebuie să fie principala preocupare a învățământului românesc. De grija lor trebuie să se preocupe întreaga societate, ce mai…?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Taxe de școlarizare majorate “excesiv” la UBB începând cu anul universitar 2023-2024, fără consultarea studenților, acuză reprezentanți ai acestora / UBB justifică majorarea printr-un decalaj important între finanțarea de la buget și taxele de școlarizare

Organizația Studenților din Universitatea Babeș-Bolyai acuză conducerea Universității că a majorat “excesiv” taxele de școlarizare cu aproape 40 % în unele cazuri și nu s-a consultat cu reprezentanții studenților. “Spre exemplu,…
Vezi articolul

Ligia Deca anunță ca a găsit soluția tehnică la problema notelor diferite acordate la grilă, la Evaluarea Națională 2024. Platforma de evaluare va semnaliza profesorilor corectori diferențele de notare, potrivit ministrului Educației

Ministrul Educației, Ligia Deca, anunță, pe pagina de socializare, că a găsit soluția tehnică în cazul în care există diferențe de notare la grile, la Evaluarea Națională 2024. Potrivit acesteia,…
Vezi articolul