55 de „experți” cu experiență de 1 an de zile, căutaţi pentru angajare de Ministerul Educației. Vor verifica și monitoriza proiectele de sute de milioane de euro din bani europeni

3.229 de vizualizări
angajatori caută să recruteze studenți
Foto: Pexels.com
Anunț neobișnuit al Organismului Intermediar pentru Programul Operațional Capital Uman de la Ministerul Educației. Instituția caută să angajeze 55 de „experți” pentru o perioadă determinată de timp – un an – iar condiția generală este că aceștia pot avea vechime în muncă de doar un an, potrivit celor două anunţuri publicate pe site.

În primul anunț este vorba despre 25 de „experți” pentru verificarea proiectelor pe fonduri europene și 5 experți pentru verificare achiziții publice pentru proiecte europene.

În cazul „experților” care vor verifica proiectele, aceștia trebuie să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.

Iar ca experiența profesională, aceasta trebuie să fie de „minim 1 an”. De asemenea cerințele prevăd o „experiență relevantă în domeniul financiar/contabil în entități publice sau private de minim 1 an”, „cunoştinţe operare PC, MS Office, internet – nivel avansat” și „disponibilitate de efectuare de deplasări la locațiile de implementare/sediile beneficiarilor”.

Pentru cele cinci posturi de „expert” în verificarea achizițiilor publice, la cerințele de mai sus se adaugă „certificat de absolvire pentru ocupația de expert achiziții publice”.

În anunțul numărul 2 este vorba despre 25 de posturi de „experți” în monitorizarea proiectelor din fonduri europene. Candidaților le sunt cerute studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă. Anunțul de angajare mai cere „cunoştinţe de operare calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook” și un lucru nou, o limbă străină: „engleză (scris, vorbit, citit)”. Cât despre experiența profesională, la fel ca până acum – de peste 1 an, dar condiția suplimentară ar fi că trebuie să fi profesat în domeniul educației și formării profesionale.

Cei care vor să candideze pe aceste posturi au termen limită până la data de 25.09.2019, ora 16,00.

Ministerul Educaţiei a semnat recent două proiecte pe bani europeni, în valoare de peste 90 de milioane de euro. Unul pentru un sistem informatic de management al şcolarităţii –  SIMS și al doilea, o platformă digitală cu resurse educaţionale deschise – Biblioteca școlară virtuală. Ambele sunt finanţate prin Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020.

Cele două proiecte formează o platformă de resurse și de gestionare a sistemului de învățământ, de predare, învățare și evaluare, realizată în cadrul Wi-Fi Campus: Platforma națională de internet wireless în 4.500 de școli din România (valoare: aprox. 165 milioane de lei, fără TVA). Acesta din urmă a fost câștigat de un consorțiu condus de Telekom România Mobile Communications. Compania va subcontracta către Nova Tech Integrated Solutions (38%), Intech Solutions (7,5%) și Croatian Telekom, potrivit datelor publicate în SICAP, iar acționarul majoritar al Nova Tech a fost manager la compania fondată de Sebastian Ghiță, Asesoft International, potrivit Hotnews.ro.

În derulare se află şi proiectul de abilitare curriculară şi formare profesională CRED, în valoare totală de peste 40 de milioane de euro, finanţat tot prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

FOTO: pexels.com

 


1 comment
  1. Ceea ce spuneam si in alte comentarii, ministerul are cerinte limitate in selectarea personalului, indiferent de pozitia pe care acesta o va ocupa. „Expertii” in cauza vor selecta acele proiecte care vor aduce bani celor care TREBUIE , nu se vor accepta proiecte care sa rezolve problemele reale din scolile din tara. Nici macar pe banii europeni nu vrem (la nivel inalt) sa imbunatatim invatamantul romanesc pornind de la fiecare scoala in parte pentru ca apoi sa concepem diferite platforme.Ne mor copiii in haznalele scolilor, nu exista baza materiala minima, nu selectam cadrele didactice asa cum ar trebui, nu atragem copiii catre scoli, dar cream platforme!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

INTERVIU Ana-Maria Cazan, decana Facultății de Psihologie și Științele Educației de la Universitatea Transilvania din Brașov: Un profesor debutant are nevoie de foarte mult sprijin. Realitatea din școală presupune și cum să faci față anumitor tipologii de elevi care nu se încadrează în ceea ce am învățat din manuale

Un profesor debutant „are nevoie de foarte mult sprijin în primele etape ale carierei”, declară decana Facultății de Psihologie și Științele Educației de la Universitatea Transilvania din Brașov, Ana-Maria Cazan,…
Vezi articolul

INTERVIU Sebastian Motzca, olimpic la sanie și medaliat la europenele de juniori în 2020, elev de liceu: Pentru mine, școala online a fost un avantaj / Practic un sport pentru care în România nu mai există o pârtie specială, din păcate

„Din punctul meu de vedere, cel mai important factor în practicarea unui sport de performanță îl reprezintă susținerea necesară pentru a putea concura la un nivel cât mai ridicat, urmată…
Vezi articolul

Discipline importante și mai puțin importante? Secretarul de stat Sorin Ion: În realitate, fără să vrem, facem niște ierarhizări. Pe oricine întrebați, Limba română și Matematica au devenit cele mai importante, din motive de adaptare la sistem

Sorin Ion, secretar de stat în Ministerul Educației și Cercetării, a declarat, la emisiunea Educația la putere de la TVR 2, că „în realitate, fără să vrem – și formal, și nonformal…
Vezi articolul