15 profesori sunt finaliști ai Galei Profesorul Anului din mediul rural. Pe 24 martie vor fi anunțați câștigătorii 

1.915 vizualizări
Foto: Pexels.com
Cei 15 profesori finaliști ai Galei Profesorul Anului din mediul rural 2022 provin din școli din 10 județe, potrivit unui comunicat primit de Edupedu.ro. Câștigătorii vor fi anunțați pe 24 martie și evenimentul va fi transmis live și pe pagina de facebook Teach for Romania. Acesta va avea loc la Palatul Culturii din Iași, începând cu ora 17.
  • Județele din care provin profesorii finaliști sunt următoarele: Dâmboviţa, Mureş, Suceava, Galaţi, Buzău, Cluj, Botoşani, Bacău, Timiş și Iaşi. 

În etapa de preselecții au fost implicați 50 de profesori, alumni și membri ai echipei Teach for Romania care au jurizat cele 310 de nominalizări, iar în ultima etapă de jurizare au făcut parte 25 de specialiști din: societatea civilă, experți în educație, reprezentanți ai sectorului business, elevi, parteneri instituționali și parteneri media, se arată în comunicat.

Potrivit sursei citate, dincolo de indicatorii vizibili privind nivelul ridicat de abandon școlar, performanţe academice foarte scăzute, violenţa, resursele limitate – invocate adesea când vine vorba despre școlile din medii vulnerabile, profesorii din medii dezavantajate reușesc să găsească soluții și să creeze școală relevantă pentru elevii lor. Lucrul acesta a fost identificat în cele 310 nominalizări făcute de către părinți, elevi, foști elevi, cadre didactice, directori, parteneri, la prima ediție a Galei Profesorul Anului din mediul rural.

  • Sunt 5 categorii de premiere.

Categoria: Prevenirea abandonului școlar

  1. Daniela Maria Arion – director, Școala Gimnazială Mihai Vodă, județul Cluj
  2. Gabriela Munteanu – profesor, Școala Gimnazială nr. 1 Hilișeu Horia, județul Botoşani
  3. Lenuța Țifrea – profesor, Școala Gimnazială Scarlat Longhin Dofteana, județul Bacău

Categoria: Dezvoltarea literației

  1. Liliana Daniela Chivulescu – învățător, Școala Gimnazială Nr. 2, Picior de Munte, județul Dâmboviţa
  2. Ana Otomega-Dumitru – învățător, Școala Generală Kádár Márton Cuieșd, comuna Pănet, județul Mureş
  3. Adina Popa – învățător, Școala Gimnazială Basarabi, județul Suceava

Categoria: Dezvoltarea abilităților socio-emoționale

  1. Romeo Bolohan – profesor, Liceul Tehnologic Mihai Eminescu, Dumbrăveni, județul Suceava
  2. Alina Iuliana Făinarea – consilier școlar, Liceul Tehnologic nr. 1 Corod, județul Galaţi
  3. Mirela-Viorica Vlad – profesor, Școala Gimnazială „Constantin Ivănescu”, Poșta-Câlnău, județul Buzău

Categoria: Dezvoltarea leadership-ului la elevi

  1. Diana Liliana Dumitrache – învățător, Școala Gimnazială Nr.2 Padina, județul Buzău
  2. Aurora Enache – profesor, Liceul Teoretic „Lascăr Rosetti” Răducăneni, județul Iaşi
  3. Pamela Alina Popa – profesor, Școala Gimnazială Pietroasa, județul Timiş

Categoria: Implicare în comunitate

  1. Roxana Giorgiana Costache – învățător, Școala Gimnazială Dârza, comuna Crevedia, județul Dâmboviţa
  2. Flavia Lorena Cut Lupulescu – director, Școala Gimnazială Boldur, județul Timiş
  3. Ioana Diaconu – profesor, Școala de industrie alimentară Țibana, județul Iaşi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

România își plătește toate datoriile la Agenția Spațială Europeană și prima tranșă a contribuției pe 2023, anunță Ministerul Cercetării – “O premieră”, după ce, anii trecuți, datoriile lăsaseră România fără drept de vot în instituția europeană

România își va plăti toate datoriile către Agenția Spațială Europeană (ESA), precum și prima tranșă a contribuției pe anul în curs, după ce Guvernul a aprobat, joi, o hotărâre în…
Vezi articolul
conducătorii de doctorate

Aproape 70 de profesori universitari cer ca termenul de dezbatere publică asupra proiectelor de legi ale educației să se prelungească până cel puțin pe 31 octombrie: intervalul 12 iulie – 24 august, în vacanță, e “inadmisibil”/ Abordarea problemelor etice e “dezechilibrată” și include prevederi “inadmisibile”

“Este inadmisibil și ridică serioase îndoieli privind buna intenție a demersului ca unor texte normative de asemenea anvergură și importanță să le fie rezervat pentru dezbatere un interval foarte scurt,…
Vezi articolul